Review ; Essence, 50's girls reloaded, 03 I'm a marine girl!

Weer eens een review ^^!

Vandaag ga ik een review geven over Essence (50's girls reloaded, I'm a marine girl).

Het nagellakje heeft een mooie kleur, waardoor ik deze graag eens zelf wilde gebruiken ^^! Uiteindelijk vond ik de kleur bij mezelf (persoonlijk) niet staan, maar het lakje lakt wel goed. Verder blijft het lakje niet heel erg lang zitten (wel wat langer dan de gewone Essence nagellak), maar is het ooit anders geweest met Essence ?? Verder vind ik het flesje er wel leuk uitzien ^^!
I'm a marine girl bevat trouwens 15 ml n kost € 1.79 (voor alle 5 de nagellakjes geld deze prijs. Niet zo duur dus =P!

. Verder is Essence 50's girls er in vijf verschillende kleuren. Dit zijn de namen :
01 ahoy!, 02 back to the 50’s, 03 I’m a marine girl, 04 love me tender en 05 you’re a heartbreaker.

Via Beautyscene had ik nog een foto van alle 5 de lakjes dus tadaa :
Heb je het lakje zelf ook ?? Het is natuurlijk niet zo'n nieuw lakje meer, maar hoe bevalt het =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke review! Ziet er super uit!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk review! :)
    alleen zijn deze al lang uit het assortiment en je kan ze denk ik misschien alleen nog in de kortingsbakken vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wauw Katy! Wat een mooie nagellak + foto's! Netjes gelakt. ;o De kleur is ook echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten