Rapper : Selena Gomez!

Zoals ik al in een van mijn eerder blogs zei komen de EMA's eraan (6-november-2011). En zal het gepresenteerd worden door Selena Gomez ^^!

En aangezien Selena Gomez de host is van het programma heeft ze een promo filmpje gemaakt waarin ze zingt en rapt =P. Je ziet trouwens ook twee verschillende kanten van haar wat leuk is om te zien ^^! Ik heb nou al zin in de EMA's =D!!!


Leuk toch ^^! Welke Selena vind je leuker, de cute of de rapper versie ??

Ik vind de rapper versie wel leuk, omdat je haar normaal nooit zo ziet =P. En alles staat haar ook wel. Maar ja, wat staat Selena Gomez niet ?? Justin Bieber heeft naar mijn idee heel veel geluk met een vriendin als Selena Gomez!

MTV EMAs met S-E-L-E-N-A to the Gomez

xxx Katy ^^!

Ps. dit zijn de genomineerden voor de EMA's (op wie zou jij stemmen ??).

Reacties

  1. Hmm.. ik heb een totaal andere mening. Vind der sws al niet echt.. maar dan heb ik toch nog liever de cute versie dan dat ze gaat rappen! Had dit filmpje eerder al gezien. Ben er niet zo weg van..

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik vind dit echt een heel grappig filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weet niet wat ik er van moet denken hahah, vind het wel gaaf!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De promo vind ik echt aaaamazing! Haar make-up, haar haar, die bandana, gawd I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik zie mezelf ookwel zo'n clipje maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze eigenlijk allebei wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had het echt niet gedacht van die schattige selena.

    ik vind dat ze er echt super stoer uitziet! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  8. selena is echt coool hihi , ik ga ema's zeker kijken woehh. Leuk dat je me volgt, I followed you back! :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze lijkt wel een vrouwelijke tupac ^^) Vind het filmpje wel leuk gedaan maar k ben er nog niet over uit wie de leukste is...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts