Paris Hilton in De Krom =D!

Houseofwaxukpremierexdjuxba9tscl-horz_171673610_large
Een van de dingen die je niet snel verwacht is dat een beroemdheid in jouw buurt komt of wel ?? Toch is dat gisteren gebeurt =D! Heel freaky, omdat ik afgelopen maandag nog over Paris Hilton zei dat ze in de volgende aflevering van Holland's Next Top Model te zien zal zijn =P!

Ik zat in mijn Frans klas en ineens hoorde ik dat Paris Hilton in De Krom zit =O! Zoiets verwacht je toch niet xD! Ik wilde er echt dolgraag heen, maar ja school hé! En ik moest nablijven, omdat ik niet naar de les geschiedenis ben gegaan.. Ik spijbel niet hoor xD! Ik dacht dat het uitviel, maar ik las de afkorting denk ik verkeerd bij de leraren. Hoe dan ook, ik heb haar niet gezien =[. De eigenaar van De Krom daarentegen wel =P! Natuurlijk helemaal happy =P! Dus ik kan toch een foto laten zien :


Wel slechte kwaliteit foto, maar ik vind het gewoon zo grappig dat iemand als Paris Hilton naar De Krom gaat (waar ik ook weleens kom =P). Ik zou heel graag met haar op de foto willen <3!

Maar waarom was ze in Spijkenisse ?? Ze was daar op bezoek bij AfroJack. Een DJ die ook vlakbij woont. Misschien ken je hem :


Verder had hij ook dat leuke nummer "Drop Down" met The Partysquad =P!

Toch is Paris Hilton niet de enige beroemdheid in Nederland, want Rihanna was pas geleden ook nog gespot in Amsterdam =P! Beter komen alle beroemdheden naar Nederland haha =P!

Als jij een beroemdheid kon ontmoeten, wie zou jij dan het liefste willen ontmoeten ??

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. ik weet dit soort dingen eht altijd te laat. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, das echt heel cool! jammer dat je er niet bij kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk! (: Ze was hier idd met AfroJack.
    Maar wel super vet dat ze bij jou in de buurt kwam! Alleen als je hele klas zou gaan zou het wel opvallen? haha xD

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jhaaa, en iedereen maar zeggen dat ze in de Bram Ladage zat, wie kwam daar dan mee?
    Wel super, ik woon er gewoon 10 minuten fietsen van af, gemiste kans. >.<
    Ik kies niet, ik ga gewoon met alle Hip-hop sensaties op de foto. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wtf, ze is in eens overal waar hij is. xD Oh joh, leven en laten leven toch! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten