Nienke's verjaardag!

BAM :D
Op 18 september werd mijn nicht Nienke 21 jaar! ( Haha, idd late post xD ). Dus mijn familie en ik zijn natuurlijk naar haar verjaardag geweest. Ze wonen ergens in Rotterdam en dat was dus wel een uur of 2 rijden haha. In ieder geval was er taart enz. Het was wel grappig allemaal =P.
Ik heb ook nog foto's van hun tuin gemaakt  :


Daarna gaf mijn oom me nog een tip om te kijken bij een paar olifanten beelden. Ik dacht oké, dan ga ik daar is kijken! Dus ik ben daar even heen geweest en zag de olifanten staan. Ze waren best groot. Erop zitten gaat niet gemakkelijk! Sterker nog we kwamen er niet op xD! Maar op de kleinere kon ik nog een beetje leunen =P. Anyways hier zijn nog foto's  van de olifanten en ik =P : 

Verder stonden er in onze tuin nog roze rozen in bloei ^^!

En was het wel een mooie dag :

Ps. Walibi Fright Nights foto's en filmpjes komen eraan =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. oh my god die olifanten zijn echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Leuke foto's. :) Die olifanten. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha jaa hoor 2 uur rijden, je woont in Spijkenisse dat is naast Rotterdam :P. Hoe dan ook, leuke blog en mooie foto's ;). (Die van mij had overigens niet erbij gehoeven hoor :P.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die olifante zijn gaaaaf ze lijken zo echt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts