MTV EMA Awards 2011 in Belfast, who's your favorite ?!


Het is nu tijd om te stemmen voor de 2011 MTV EMA!
Jhee, de MTV EMA awards komen er weer aan <3! Ik vond dat, meestal wel leuk om te kijken. En dan vooral naar Tokio Hotel of course <3! Het laatste jaar vielen de EMA's tegen, maar het werd in Spanje uitgevoerd. Nou weet ik, dat daar de economie niet zo goed gaat, dus het zal daar wel aan liggen. Ook vond ik dat er teveel gepraat werd. Maar misschien is dat dit jaar niet zo. En Lady Gaga is trouwens 6x genomineerd!!! Verder wordt Selena Gomez de presentatrice van de EMA's ^^!

Nominaties MTV Europe Music Awards 2011


Best Female
  • Adele
  • Beyoncé
  • Jennifer Lopez
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
Best Male
  • Bruno Mars
  • David Guetta
  • Eminem
  • Justin Bieber
  • Kanye West
Best Song
  • Adele – Rolling In The Deep
  • Bruno Mars – Grenade
  • Jennifer Lopez ft Pitbull – On The Floor
  • Katy Perry – Firework
  • Lady Gaga – Born This Way
Best Live Act
  • Coldplay
  • Foo Fighters
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
  • Red Hot Chili Peppers
Best Pop
  • Britney Spears
  • Justin Bieber
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
  • Rihanna
Best New
  • Bruno Mars
  • Far East Movement
  • Jessie J
  • LMFAO
  • Wiz Khalifa
Best Hip Hop
  • Eminem
  • Lil Wayne
  • JAY Z & Kanye West
  • Pitbull
  • Snoop Dogg
Best Rock
Linkin Park
  • Coldplay
  • Foo Fighters
  • Linkin Park
  • Kings Of Leon
  • Red Hot Chili Peppers
Best Video
  • Adele – Rolling In the Deep
  • Beastie Boys – Make Some Noise
  • Beyonce – Run The World (Girls)
  • Justice – Civilization
  • Lady Gaga – Born This Way
Best Alternative
  • 30 Seconds To Mars
  • Arcade Fire
  • Arctic Monkeys
  • My Chemical Romance
  • The Strokes
Best Dutch Act
  • Afrojack
  • De Jeugd Van Tegenwoordig
  • Ben Saunders
  • Baskerville
  • Go Back To The Zoo
Best Push
  • Bruno Mars
  • Alexis Jordan
  • Big Time Rush
  • Katy B
  • LMFAO
  • Neon Trees
  • Wiz Khalifa
Biggest Fans.
  • Justin Bieber
  • Selena Gomez
  • Lady Gaga
  • Paramore
  • 30 seconds to mars
Zo zo, dat zijn de (bijna allemaal) genomineerden voor de EMA awards 2011. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Zoals je ziet, heb ik er een paar dik gedrukt. Dat zijn namelijk mijn favorieten <3! Alleen bij nieuwe artiesten, vond ik het moeilijk kiezen xD! Maar mijn vraag aan jou is dus, wie moet er bij welke categorie volgens jou winnen?? Je hoeft ze niet allemaal te vertellen hoor, haha ik kan me voorstellen dat je niet alle artiesten kent =P. Maar ik wil er in ieder geval een paar weten <3! Of vind je, dat er een artiest ontbreekt (TOKIO HOTEL xD)??

Ps. 6 november zal de uitzending te zien zijn <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten