Mariah Carey ft. Justin Bieber!

Nee, het is nog geen kerst maar had jij ooit verwacht dat Justin Bieber en Mariah Carey samen een kerstnummer zouden opnemen?! Toch gebeurd het echt! Check hier maar het filmpje met Mariah Carey :
Ik ben echt benieuwd! Maar ze zei wel iets over "All I Want For Christmas". Dus ik denk niet echt dat het een nieuw nummer is dan xD. Maar het is wel leuk voor de JB fans =]! Ik ben er zelf niet echt een Justin Bieber fan (zoals al die meiden die helemaal gek worden bij JB's concert), maar ik vind hem wel goed zingen. Verder ook leuk voor Mariah Carey, want zij zal dan ook weer eens een keer op televisie komen haha. Als je met Justin Bieber samenwerkt kom je vast wel weer op televisie lijkt mij ! Je hoorde natuurlijk al haast niks meer over haar. Maar daar zal nu wel verandering in komen ^^!

Alleen zal je wel even moeten wachten tot kerstmis =P!

Hoe vinden jullie het dat Justin Bieber en Mariah Carey gaan samenwerken ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik ben benieuwd, is wel een mooi liedje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, net bevallen en weer in topvorm! Ben benieuwd naar het liedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nieuwsgierig naar het resultaat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een onverwachte combinatie, maar ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten