Make Me A Supermodel.

Haii,

Ik ben nog steeds ziek, dus mijn blog berichten zullen wel op rare tijdstippen komen. Ik slaap namelijk nogal slecht. Hoe dan ook, ik ben de laatste tijd zo bezig met Holland's Next Top Model blogs dat ik dacht : "ik blijf in die sfeer". Haha, ik vind het gewoon leuk ^^!

Ik kwam vandaag een programma tegen : "Make Me A Supermodel". Dit is een programma dat al eens is uitgezonden op Nederlandse tv (volgens Wikipedia). Dat heeft Net 5 dan erg goed verborgen gehouden. En helaas, want het programma is best leuk! Het verschil met Holland's Next Top Model is dat hier ook mannen aan mee doen. Haha, het is zo grappig om te zien ^^! Wel een nadeel, het volk stemt wie er weg gaat. Ik denk niet dat mensen, die er zelf niet veel van weten echt goed kunnen stemmen. Maar ik heb hier wat foto's, die je kan gebruiken voor misschien inspiratie. En misschien vind je het ook wel gewoon leuk om te kijken naar de foto's ^^!
make me a supermodel ronnie.bmp
Ronnie.
make me a supermodel amanda.bmp
Amanda.
make me a supermodel sandhurst.bmp
Sandhurst.
make me a supermodel jordann.bmp
Jordan.
make me a supermodel jordan.bmp
Ook Jordan.
make me a supermodel branden.bmp
Branden.

Het leuke aan dit programma is dat sommige dingen toch anders uitpakken dan bij Holland's Next Top Model, terwijl ze beide hetzelfde doel hebben : een top/super model zoeken. Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als we op televisie eerst Holland's Next Top Model kunnen kijken en dan bijvoorbeeld de dag erna Make Me A Supermodel. Gewoon omdat ik van dit soort programma's houd <3! Maar dat de kijkers kunnen stemmen zou ik er niet inzetten. Ik denk dat veel mensen stemmen voor de persoon waar ze zelf tegenop kijken of (vooral de vrouwen) gaan stemmen op de meest aantrekkelijke man haha xD! Ik denk dat een jury oordeel beter is, want die mensen hebben er echt verstand van.

Je kan de afleveringen (mocht je er zin in hebben) hier bekijken ^^ : Make Me A Supermodel!!

Do you like it ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat programma komt mij wel bekend voor, althans de naam! Mooie foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, dat lijkt me een leuk programma!
    Hoe laat begint dat dan? ;3

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. komt lichtjes ook heeel bekend voor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten