Justin Bieber - Mistletoe


Haii <3,

Ik ben nog steeds ziek en ook nog is vreselijk moe, maar ik wilde wel wat posten. En ik bedacht mij ineens hoeveel ik eigenlijk weer verlang naar kerstmis <3! Het lijkt mij zo leuk om weer eens over de kerstmarktjes te lopen, leuk te shoppen, met familie uit eten te gaan, gezellige kerstverlichting op straat en oh moet ik verder gaan ^^!

Dus ik ga vandaag een lief nummer van Justin Bieber posten. Ik weet niet waarom, maar het eerste wat in mij op kwam was lief toen ik het nummer "Mistletoe"  hoorde <3! Daarbij brengt het mij al in de kerstsfeer die ik zo heel erg mis =]!

Wat vinden jullie van het nummer ??

Fijne zaterdag lieve lezers <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Gelukkig zijn er nog meer mensen die het leuk vinden! Ik vind het zo knap dat mensen dat kunnen, ik zou het zelf ook wel willen kunnen :P
    Haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een leuk liedje! ;O Misschien omdat het ook met Kerst te maken heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh ben je ziek, heel veel beterschap!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke blog heb je !
    zullen we elkaar gaan volgen?
    ik volg je nu alvast, ik hoop dat je me terug volgt <3
    xxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts