Hello Kitty café! Hot or Not ??

Tumblr_lrc6v5ut2b1r27dcxo1_500_large
Hello Kitty is een heel bekend figuur en populair figuur ^^!. Ik weet zeker dat je Hello Kitty kent of weleens van Hello Kitty gehoord hebt ^^. In Azië is het zelfs zo populair, dat Hello Kitty nu een eigen café heeft <3! En natuurlijk zijn alle lekkernijen in de vorm van Hello Kitty, maar is het café hot or not ^^? Ik ben benieuwd naar jouw mening!
Tumblr_lnzb2080ao1qkv9avo1_500_largeTumblr_lr6zt9lr5r1r2ct9wo1_500_largeTumblr_lptum0rmqb1qeei4xo1_500_large
Om je te helpen met je mening is hier een filmpje van een stel dat het café binnen gaat. De vrouw lijkt het allemaal wel leuk te vinden, maar haar man...


Dus, vind je het Hello Kitty café hot or not ??

Persoonlijk zou ik er zelf wel graag heen willen. Het lijkt mij wel leuk met al dat decor van Hello Kitty =D!


xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh my god, how cute! Ik vind Hello Kitty niet leuk, maar dit is wel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het echt super schattig!
    ik word er altijd vrolijk van (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DAt is serieus super schattig :D haha gaaf hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    ik ben zelf niet fan van hello kitty ofzo
    maar hoe schattig is dit! Ik word er gewoon helemaal vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahaha dat filmpje!! geniaal. 'hello kitty nose picking' pfff. het is wel superhot. alleen ik zou gek worden van al dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute! Zou er zeker eens heen gaan =D maar tzou ook niet iets voor elke week zijn, een loungestijl is daarvoor beter

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten