De laatste officiele dag!

cerro malpique.jpg
Ja, aan al het mooie komt een eind en dus ook aan de zomervakantie! Wij hadden de avond ervoor nog het overdekte winkelcentrum van Albufeira bezocht. Wat heel leuk was ^^! Ik had voor het eerst bij de pizza hut gegeten xD! En er waren 7 Portugese boys waarvan er een zeker weten helemaal wow was <3! Alleen mijn zusje werd misselijk, dus we gingen terug naar Cerro Malpique 2.  Ps. ik had nog wat stickers gekocht ^^ :
Cute stickers.jpg
Helaas waren er een paar Engelse mensen (die van plan waren na de zomervakantie te feesten). Dus die waren net aangekomen en ze zorgden best wel voor overlast. Voor ons viel het nog wel mee (ook al sliepen wij boven hun en is het appartement heel gehorig!). Alleen ernaast sliepen ook mensen met een baby.. Dat was dus minder voor hun. Eerlijk gezegd, vind ik het ook niet zo handig om als een groepje Engelse jongeren, te feesten aan het einde van de zomervakantie, in een appartement voor gezinnen of stelletjes o.O!

Maar ja in de ochtend zouden we toch weg gaan ^^! Dit is het resultaat van hun feest by the way :
party ofzo o.O.jpg
Check hoeveel sigaretten o.O. Verder nog een kapotte fles op de grond enz xD.

Maar de wraak van Katy was er wel hoor ^^! Wie laat herrie maakt, mag dat ook in de ochtend! Dus lekker met stoelen schuiven, op de grond springen enz heb ik zeker gedaan. Ik hoop dat ze een ochtend humeur hadden <3! xD! Ach ze mogen blij zijn dat ik niet met metal muziek voor hun deur stond (al vond ik Waking The Demon van Bullet For My Valentine wel gepast ^^)!

Maar ja, niet gedaan. Laatste dag, dus zeuren heeft weinig zin hé! Ik heb wel effe foto's gemaakt van mijn zusje en haar nieuwe Portugese voetbalshirt :
portugal.jpg
Channah.jpg
Hahaha, ze is er zo trots op ^^! Was wel leuk, want ze had ook haar volledige naam op het shirt gezet!

Hoe dan ook, we hebben die dag niet veel gedaan. In de middag gingen we namelijk al naar het vliegveld van Faro. Maar ik had ook nog wat foto's gemaakt van Cerro Malpique 2 + de omgeving :
bubbelbad.jpg
Bubbelbad ^^!
cerro malpiquee.jpg
Trappetje naar het zwembad.
flower.jpg
flowers.jpg
flowerspinky.jpg
planten enzo.jpg
planten.jpg
plantenn.jpg
pink flower.jpg
Het was wel allemaal precies goed, want de vervelende buren en het minder warme weer kwamen precies toen wij naar huis moesten =P! Hebben we in ieder geval niet het gevoel gehad, dat we iets moesten missen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het weer is hier inderdaad niet te pruimen :P

    Leuke foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben geluk met zo'n vakantie. ;D
    En super super geweldige stickers. heartjesogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Mooie afsluiter. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten