Cosplay !!!

Jaja, weer een post met cosplay ^^! De stijl is gewoon leuk om te zien en het is anders dan we normaal gewend zijn te zien =P! Ik hoop dat jullie deze cosplays ook weer leuk vinden <3!
11968207_largeTumblr_ljhuwoqi4e1qccf46o1_400_largeTumblr_ljywc6ihdd1qftycho1_500_large
Ik blijf die Pokemon cosplayer's grappig vinden =P! Ze hebben nu zelf die kat erbij (ik weet effe niet hoe ik die naam schrijf xD)!
Umineko___ange_ushiromiya_iii_by_calssara_largeUriu-shana-red-1-1-3_largeTumblr_livxzqzsbp1qhqmqlo1_500_largeBall_joint_doll___suiseisaki___by_cpex_slash_large
Deze vond ik wel grappig, omdat als je op haar lichaam let, merk je dat zij een soort poppen lichaam heeft. Het ziet er wel een beetje vreemd uit, maar tegelijkertijd ook leuk =P!
Stocking_by_angelicacosplay-d3cs8yd_large
Tumblr_l6ly4nxueu1qb4fhno1_1280_large
Dit was volgens mij geïnspireerd door Kingdom Of Hearts =P!

Deze heb je denk ik wel gelijk door =P! Namelijk Baby Doll van SuckerPunch =D!
6150256336_d80c627209_b_large
Deze vond ik persoonlijk heel mooi. Nou is er wel veel aan bewerkt bij deze maar toch. Het is wel cosplay ^^!

En naar mijn idee kunnen Europeanen het ook net zo goed als Aziaten hoor =P. Dit meisje vind ik ook goed gelukt. Al moet ik wel toegeven dat het bij Aziaten altijd meer past. Maar dat kan komen, omdat ik er natuurlijk een beeld bij heb (cosplay). Ik ben gewend altijd Aziaten te zijn met cosplay, dus dan moet ik er wel aan wennen als een blond meisje dat ineens ook doet =P.

En deze foto is de laatste voor vandaag =P!

Kun je nou geen genoeg krijgen van Cosplay, dan heb ik hier en hier nog wat cosplay inspirations voor je =P!

Welke vind je het mooist, leukst enz. ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ontzettend cool om te zien, maar ik zou het zelf nooit durven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de plaatjes ook vet mooi! Ik zou hier nog steeds een look over maken, door een foto, die nog in mijn map staat, de look op mijn to-do-list, maar nog steeds niet heb gemaakt. Vervloekt! :') Ik heb wel weer een nieuwe foto gespot!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten