CNBLUE - In My Head



image
Tijd voor weer eens wat Korean Music op mijn blog dacht ik maar ^^! CNBLUE heeft veel leuke nummers. En omdat ik veel van rock- achtige muziek houd, vond ik "In My Head" wel leuk om te delen.  Ik had eerst wel twijfel of de groep nou K-Pop was of Rock. Want ik ben niet echt gewend dat Koreanse groepen zich bezig houden met rock muziek. Hoe dan ook, het wondermiddel wikipedia zegt dat het genre alternative rock is =P. Dan geloof ik dat maar xD. Hoe dan ook, enjoy ^^ :

CN BLUE - In My Head.
De band bestaat uit : Jung Yong Hwa (lead zanger en gitaar), Lee Jong Hyun (lead gitaar en zang), Lee Jung Shin (bass gitaar en zang) en Kang Min Hyuk (drums en zang). Ik vind het in ieder geval een heerlijk nummer ^^!
What do you think of CNBLUE ??

I hope you liked it <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke blog! Er is echt heel erg veel op te zien :) Ik ken de band verder niet maar hij klinkt wel top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan helaas het liedje niet luisteren ;[. ( nieuwe computer zonder boxen -.- )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts