Buying some Halloween stuff!

Jhee, eindelijk herfstvakantie! Na school ben ik gelijk met Dennis naar het centrum gegaan met als doel Halloweenspullen te kopen . Later kwamen Kelvin en Angelique ook nog ^^! Hahaha, deze namen zeggen jullie waarschijnlijk niets xD. Maar het zijn vrienden van mij ^^!

Het winkelen was geslaagd, want ik had twee van die spuitbussen gekocht (voor in je haar). Zwart en rood in ieder geval. Hoop nog rode lippenstift te vinden en dan vind ik het wel weer goed zo haha. Normaal doe ik niet zoveel aan Halloween, maar dit jaar komt daar verandering in! Ik ga dit jaar namelijk naar Walibi Halloween Fright Nights woehoe :ghost: ! Ik heb er echt zin in <3! Ik hoop alleen niet dat ik te bang word ofzo! Ik kan echt vreselijk snel ergens bang van worden. Van een enge film kan ik bijvoorbeeld nachten wakker liggen!

Wat zijn jullie herfstvakantie/Halloweenplannen ??

Ps. hier nog een foto, die ik van Dennis kreeg haha :

Oké vannacht slaap ik niet meer hahaha xD!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik vier geen halloween, ben al eng genoeg. nee hoor grapje :P!!!!

    oh my god je gaat toch wel foto's maken he!! ik ben wel benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je halloween gaat vieren =D. wnnr is dat eigenlijk? ;$. Naja alvast veel plezier ^^.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dat je halloween viert
    ik was eerst vanplan halloween feest tegeven maar daar komt toch nooit van wat van :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel, vroeger maakte ik ook altijd van die gezichtjes in pompoenen :)


    somerandomlove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf, veel plezier in walibi

    whoahahahahaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts