Blogaward : Tell Me About Yourself!

Yeah weer een tag <3! Ik vind het echt helemaal super om dit soort dingen te krijgen <3! Really really thank you Renate!

Het idee, achter deze tag is dat je feiten over jezelf verteld ^^! Nou zal ik er dus maar wat neer gaan zetten <3!

- 17 jaar (geboren op 12-04-1994).
- Geboren en leef nog steeds in Zuid-Holland.
- Ik doe nu 4 Havo.
- Ik heb twee zussen, waarvan een halfzus (Natascha) en een zusje (Channah).
- 1.72 lang/kort. Haha ik zou graag 1.75 zijn ^^!
- Ik heb sinds kort een kat : Pippie ^^!
- Ik heb smalle voeten, daardoor moet ik naar winkels waar ze Italiaanse schoenen verkopen. Italianen blijken smalle voeten te hebben en dat heb ik ook.
- Ik heb kleine oren ^^!
- Ik heb bruine grote ogen =P!
- Ik houd heel erg veel van fotografie, dat is echt een hobby van mij <3! Mijn camera is dus heel belangrijk voor mij.
- Ik verzamel honderden nagellakjes ^^! Ik vind het leuk om daar mee bezig te zijn <3!
- Ik kan heel erg verdrietig worden van een laag cijfer! Ik vind het, namelijk heel vervelend als iemand mij als "dom" bestempeld. Ik kan daar echt niet tegen en daardoor raak ik soms een beetje gestrest voor toetsen!
- Ik vind uitgaan leuk, maar niet heel lang. Ik ben niet het type, dat heel veel uren danst en het ene alcohol flesje naar het andere naar binnen werpt alsof het cola is =P.
- Ik ben heel kritisch als het om jongens gaat. Daarom snap ik nooit, dat sommige meiden de ene naar de andere jongen leuk kunnen vinden. Als ik iemand leuk vind, dan vind ik die ook echt leuk en dat komt zelden voor!

sisterhimalaya:

sitasays:

silvermoon76:

daniilara:

(via roombyroom, lickystickypickyme)



wow.

(via lickypickystickyfree)
- Reizen, talen en culturen, ik vind het super om er meer over te weten en om het mee te maken. Het liefst ga ik later met een busje met surfboards erop en wat vrienden erbij de wereld over =P!
- Ik ben helemaal obsessed van muziek! Alle award shows wil ik zowat zien en ook Eurovision en de nieuwste muziek uit het buitenland, het maakt niet uit, ik houd van muziek <3!
- Ik ben ook helemaal weg van Bill Kaulitz <3! Haha, dit gaan jullie nog vaak horen op mijn blog denk ik!
- Ik ben ruimdenkend.
307225_292672640759943_100000516289512_1217804_413657490_n_large
- Ik wil later in de buurt van London gaan wonen (of London zelf, dat is veel beter =])!
- Oh ja, ik wil later iets van 5 kinderen, haha veel hé. Maar ik vind een groot gezin gewoon leuk ^^!
- Ik vind het niet leuk om alleen te zijn!
- Ik heb veel angsten. Ik ben bijvoorbeeld bang voor insecten, dieren onder water, paarden, honden enz. Veel dus haha!

Mijn vrienden zeiden voor de rest dat ik af en toe raar doe, maar dat het daardoor juist leuker is om met mij om te gaan en dat ik een aardige, lieve meid ben haha. En Dennis zei : je bent niet te vertrouwen xD. Nou van je vrienden moet je het hebben xD! Vraag ik waarom, zegt hij :  "geen idee =P". Hij is zelf ook een beetje vreemd xD!

En hierbij tag ik AL MIJN VOLGERS =D! Haha ga maar schrijven xD. Ben benieuwd naar jullie verhaal =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk om te lezen! :) Ik houd van je schrijfstijl, zo open en eerlijk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag :-)! Je schrijft erg leuk!

    Nog bedankt voor je lieve reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten