Backstage bij Holland's Next Top Model!

Hollands Next Top Model
Haiihaii, zoals jullie weten had Holland's Next Top Model nog een dagje catwalk in Berlijn voor Zalando. Ik had nog wat backstage foto's gevonden via fashionscene . Dus ik wilde die foto's nog even delen haha ^^!

Hierin de foto's kan je ook nog even Roxanne zien (meisje met het bruine haar). Die laatst helaas afviel.

Dit was nog wat informatie die ik over de aflevering vond op de site zelf :

HNTM
Tijdens de aflevering van Hollands Next Top Model waar Fashionscene backstage aanwezig was, werden de modellen getest op hun stylingskills. Met kleding van Zalando moesten ze een outfit in een bepaald thema samenstellen en daar werd niet iedereen positief op beoordeeld door stylist slash coach Fred van Leer. Tijdens de modeshow die de meiden daarna moesten lopen werden de meiden weer afgerekend op hun model potential en bracht de ene het er beter vanaf dan de ander. Maar één ding is zeker: het niveau ligt dit jaar hoog met prachtige verschijningen. Dat volgende topmodel gaat er tijdens de finale zeker komen!

Hollands Next Top Model
Ik geef deze mening ook wel gelijk. Dit jaar vind ik de modellen heel goed ^^! Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik Melissa en Alix van vorig jaar ook heel goed vond <3!

Maar vonden jullie de backstage foto's leuk om te zien ^^??

 Zelf lijkt het mij zo'n droom om bij HNTM aanwezig te zijn =]. Ik wou, dat ik ook backstage mocht =O! I'm so jealous!!!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk! Ik vind het altijd leuk om achter de schermen te kijken. xd

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten