Amazing art of Cris Ortega

Via Tumblr. vond ik laatst mooie foto's van een ontwerper genaamd Cris Ortega. Ik vond het er persoonlijk heel mooi uitzien. Ik vind het een beetje realistisch maar tegelijkertijd ook heel erg fantasy <3! Dus ik wilde dat graag delen op mijn blog.
Zelf ben ik geen goede tekenares, maar dat wil dan niet zeggen dat ik dit soort dingen niet leuk vind om naar te kijken ^^! Ik houd heel erg van dit soort kunst.
Cris Ortega is niet zo heel bekend, maar zij heeft trouwens wel zijn eigen website : Cris Ortega . Haar site bestaat als je bij gallery bijvoorbeeld kijkt uit artwork, comic, wallpapers, avatars en tutorials. Dus als je daarin geïnteresseerd bent, raad ik je zeker aan even een kijkje te nemen!

Cris Ortega is een kunstenares uit Spanje en ze is geïnteresseerd in literatuur en kunst al sinds zij een kind was. En dan vooral in het genre horror =P!

Het doet me trouwens wel aan een bepaalde gothic art denken. Dat vind ik opzich meestal ook wel leuk om te zien ^^!

Maar ik zou als je geïnteresseerd bent zeker kijken. Je kan op de site onder andere kijken of er een leuke comic voor je tussen zit die je misschien wel leuk vind om te hebben of het als inspiratie zien voor je eigen tekenkunst. Ook is er een blog van haar te vinden en staan er op de officiële site zowel Spaans als Engels talige interviews tussen, mocht je ook geïnteresseerd zijn in Cris Ortega zelf ^^!
Hoe vinden jullie de tekeningen ?? Ik vind ze prachtig en wel een mooie stijl hebben ^^!
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten