Zanzi II

op weg naar Zanzi II.jpg
Na Loulé en het strand kregen we honger, dus zijn we onderweg gegaan naar restaurant Zanzi II. Eigenlijk het beste restaurant waar we gegeten hebben deze vakantie! Ik mis vooral het Garlic Bread with Cheese haha <3!
Zansi.jpg
Hahaha, hier zie je een van de werknemers ^^. Was wel grappig xD!
garlicbread.jpg
Vooraf namen ik en mijn zusje dus Garlic Bread with Cheese <3! Ik mis dat zo erg <3!
food.jpg
En daarna koos ik het Piri Piri menu. Ja, ik ben officieel verslaafd aan Piri Piri! Lekker pittig haha <3!

Het personeel is vriendelijk en het eten is hele goede kwaliteit, dus mocht je ooit naar Albufeira gaan, zoek Zanzi II op ^^!
portugal.jpg
Nog een foto van onze reis naar Zanzi II ^^!

Oké nu stop ik weer even, ik ben moe =P!

Hebben jullie ooit Piri Piri gegeten ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er gezellig en lekker uit! :D
    Ik ben zo jaloers, ik wil ook naar die leuke dingen toe! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh damn, wat ziet dat eten er toch lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts