Zand-art @Albufeira

zandkunst.jpg
Ik zag vroeger altijd indrukwekkende foto's van mensen, die de knapste gebouwen maakte van gewoon zand! Ik heb dus, altijd zoiets in het echt willen zien. Gewoon voor de ervaring. Toevallig was er in Albufeira een beginnend groepje, die kunstwerken van zand maakte in Albufeira (Portugal). Dus na het restaurant Zanzi II, zijn ik en mijn familie gelijk op zoek gegaan ^^!
zand kunst art.jpg
Zoals je ziet, hebben we het ook gevonden haha ^^! Ik kan me ook weer over dit soort dingen verbazen. Want mensen die dit kunnen maken hebben naar mijn idee echt talent!
zandkunstt.jpg
Ik denk wel, dat als iemand (een dronken toerist bijvoorbeeld) dit stiekem in de avond kapot zou maken, ik heel erg in de stress zou schieten! Je zou toch never nooit willen, dat iemand zoiets over hoop zou halen ?! Dit is namelijk niet iets wat je in een uurtje klaar hebt ofzo =O!zan detail.jpg
Ik bedoel, kijk wat een detail in al dat zand gemaakt is! Daar ben je dus wel even lekker mee bezig =P!
zandkunsttt.jpg
zandkunnst.jpg
Als je goed in de koets kijkt, kan je allemaal zand katjes vinden haha <3!
zand kunstt.jpg
zand kunst.jpg
Hahaha, op die laatste foto van de zand kunst, vind ik dat onderste jochie, echt zo vet =]!
voor wierrook.jpg
Later zijn we nog over zo'n markt gelopen (die winkeltje en marktjes hebben ze best wel veel in Albufeira). Haha, het lijkt nu net of die indiaan, die meest gore adem ever heeft. Maar er komt wierook uit en dat vind ik persoonlijk wel lekker ruiken ^^!

Hebben jullie ooit zand kunst gezien ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw ik vind het echt goed als je zo iets kan haha :$
    Ik volg jou ook!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is echt kunst, zo mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ik heb nu een leuke nagellak give-away (3 kleurtjes van Orly) op m'n blog.
    Doe je mee?? :)
    Xoxo Eva
    www.jeansnpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik zulke dingen gezien heb. Ik snap nog altijd niet hoe dat in elkaar kan blijven staan haha,
    xkus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten