Torgerð's last day!

Aan alle leuke dingen komt helaas een eind! Zelfs in de zomervakantie. Je maakt nieuwe vrienden, maar ook hun moeten weer eens naar huis. Waaronder onze vriendin Torgerð. Zij ging, die dag weer naar de Faroe Islands terug =[! Ik mis haar nog steeds heel erg! Maar we hebben, die dag nog goed besteed in het zwembad met haar <3! Daarom een afscheid's blog voor Torgerð <3!

We hebben dus veel foto's gemaakt. Haha zij met haar camera en wij met de onze =]! Dus hier komt een mix van onze foto's <3!
Channah en Torger.jpg
haii.jpg
torger and me.jpg
Torger en Channah.jpg
ik vaag doen xD.jpgik.jpg
torger and me2.jpg
rennee2.jpgtorger.jpg
torger.jpg
Hahaha, ik had natuurlijk weer het dunste straaltje water xD!
joga poging2.jpgme.jpg
water.jpg
leuke details.jpg
Het water onder mijn zusjes arm had leuke details trouwens. Op een andere foto vond ik deze details wel leuk, want op een plek lijkt het net zo'n tunneltje van water. Haha, ik beschrijf alles weer lekker duidelijk, maar hoe dan ook, het zag er leuk uit <3!

Sommige foto's waren gemaakt na Torgerð's vertrek =[. I really really miss you Torgerð!

Voor de rest hoop ik, dat de foto's leuk waren en de foto's je misschien een beetje inspiratie hebben gegeven voor je eigen fotografie haha ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, weer van die gorgeous pictures! Die actie met jullie haar is echt amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn echt zo'n leuke foto's! Heel erg mooi.

    En ik heb maar 1 tattoo met een echte betekenis en dat is een grote diamant op m'n enkel met 'MOM' erbij.
    Voor de rest heb ik nog 'Träumer' aan de zijkant van m'n pols, een duif op m'n bovenarm, en op m'n ringvingers een hartje en een diamantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow! gaaf, en leuke bikini.

    wow. die haar foto's zijn echt heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten