Tag : Hoe nep ben jij ?


Haii, vandaag ga ik een tag doen, dankzij Mandy en daar ben ik wel blij mee, want ik had daar wel weer is zin in ^^! De tag gaat over : "Hoe nep ben jij ?", dus here I go xD.

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
- Nee!
Gebruik je valse wimpers?
- Nee, ik heb er wel een paar in mijn kamer liggen. Die heb ik voor mijn verjaardag gehad (van mijn zusje). Maar ik heb ze nog niet gedragen =P.
Draag je een weave of extentions?
- Nee, ik weet trouwens niet eens wat een weave is xD!
Gebruik je iedere dag make-up?
- Ja, meer niet veel. Na mascara en zo'n stift om je wallen te verbergen ,ben ik er wel klaar mee =P. Heel soms rouge.
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
- Als overwegen zoiets is als, dat je er over nadenkt. Nou, ik heb er wel eens aan gedacht, maar ik wil later een goed voorbeeld voor mijn kinderen (die ik niet heb xD) zijn. Als ik hun moet vertellen, dat ze mooi zijn zoals ze zijn, zullen ze vast zeggen : "Ja maar jij hebt toch dit en dat met je lichaam gedaan". Dan zou mijn mening nergens voor hun opslaan. Dus ik zou het niet doen. Daarbij wil ik een vriend, die mij neemt zoals ik ben =P. Hij neemt die minpunten er maar lekker bij =P!
Kan je nog wel zonder make-up?
- Ja, tuurlijk.
Draag je nepnagels? 
- Nope, ik houd echt niet van die dingen, als ik het alleen al zie bij mensen denk ik why?! Dat is toch super onhandig ??
Verf jij je haren?
- Ja, blond =P. Ik ben gewoon jaloers op mensen met blond haar en blauw,groen of grijze ogen.
Ga je onder de zonnebank?
- Nee, dat is slecht voor je!
Gebruik je selftanners?
- Nope, ik heb al een tintje van mezelf =P.
Heb je tattoo's?
- Nee =P.

Haha, nou dat was het dan ^^! Ik heb best wel wat volgers nu en ik vind het moeilijk om de leukste eruit te kiezen. In principe vind ik elke volger wel iet leuks of unieks hebben ^^. Dus als je het over wilt nemen, ga je gang ^^! En als je het mij even laat weten, zou ik dat leuk vinden =P. Ik ben wel nieuwsgierig =].

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ooeh like like it!
    ik neem hem morgen zeker wel even over!
    haha neejoh je faalt nooit, je kan altijd proberen toch :D
    je kan mijn give away probere?
    je kan 5 lakjes van essence winnen :D
    toch wel leuk :D
    en je moet een outfit of een leuke leuke lieve enz collage maken voor mij!
    wie weet win je <3
    kijk maar wat je doet!
    de link van mijn give away staat op mn blog!
    leuke blog echt!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag! Ik neem hem denk ik niet over. Oh ik zal even tussen je posts kijken hihi.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze tag wel overnemen, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem hem van je over. dus houd me blog in de gaten xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten