Sylvia's Secrets!

sylvia.bmp
Voor de mensen, die Holland's Next Top Model al vanaf seizoen een volgden is het niet moeilijk om te weten dat dit Sylvia Geersen is ^^! Hoe dan ook, er komt nu een serie met Sylvia in de hoofdrol!

Het is namelijk allemaal wat minder gegaan met Sylvia. Ze heeft een drugs- en drankverslaving! Nou wist ik wel, dat ze in Holland's Next Top Model een keer op haar kop kreeg vanwege een rosé, maar zo'n verslaving zou je meestal niet verwachten toch ??

Vanavond op RTL 5 om 22:00 zal de eerste aflevering te zien zijn. Ik ben benieuwd, wat ik ervan vind. Dit is namelijk niet meer zoals HNTM. Hoe dan ook, ben ik wel nieuwsgierig en ik ga zeker vanavond kijken ^^!

Verder nog even over HNTM. Morgen is het weer op TV ^^! En de modellen blijken nogal bang te zijn voor hun nieuwe kapsel! Vooral Claudia en Tamara hebben er moeite mee!

Gaan jullie vanavond kijken naar Sylvia's Secrets of houden jullie het gewoon op morgen alleen Holland's Next Top Model ?? Of misschien ben je er helemaal niet geïnteresseerd in haha =P! Hoe dan ook, ik zou het leuk vinden als je, je mening deelt <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik woon in België, dus ik kan dit niet volgen, haha :D

    En ja, ik ben er zo blij mee. ^^
    Ik doe geen fotografie maar multimedia. Daar komt een fotocamera ook wel van pas. :D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ga misschien wel kijken. Heb er van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten