Spijkenisse Festival 2011!


Jaja, ben ik alweer naar het Spijkenisse festival gegaan?! Ja, want Jacqueline Govaert van Krezip trad zondag avond op! Ik vond Krezip altijd zo leuk hé <3! Jacqueline Govaert heeft echt een mooie stem!

Je kan Jacqueline Govaert met verschillende muziek zien :

Pop / rock.

Krezip - Sweet Goodbyes.

En toen had ze weer meer een dance/trance style :

Jacqueline Govaert ft. Armin van Buren - Never Say Never.

Zoals we nu waarschijnlijk wel weten is ze een solo artiest geworden. En vanavond was ze bij het Spijkenisse Festival <3!
Druk.jpg
Lekker druk daar haha =]!
Spijkenisse.jpg
Ik vond het zo leuk om haar is een keer in het echt te zien! Ze kon het ook allemaal heel leuk presenteren <3! Ze maakte af en toe wat grapjes en ze vond dat iedereen, die op school zat, het eerste uur vrij mocht zijn (helemaal mee eens xD!)
SpijkenisseF.jpg
Ik was met Channah (mijn zusje), Dennis en Michelle (zijn zusje) geweest. Later kwamen we nog Joyce en Kimberley tegen. Ook wat vrienden van mij ^^. Dus lekker gezellig!

Dat uurtje vrij krijg ik helaas niet, dus dat wordt morgen vroeg opstaan, helaas! If I could I would stay, maar ik ga douche en naar mijn bedje toe <3!

Ik zal proberen later nog een filmpje op me blog te zetten. Weltrusten, lieve lezers <3!!!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten