Spijkenisse festival 2011!

Jhee, het Spijkenisse Festival is weer begonnen! Ik was er in het jaar 2008 ook al is geweest met mijn vrienden. Dit keer ben ik gegaan met Natascha en Daniël ^^! Natascha is mijn oudere zus en Daniël haar vriend. Ik dacht, dat het misschien wel eens leuk zou zijn om met hun te gaan ^^!
Go Back To The Zoo Spijkenisse.jpg
En de grootste reden waarom ik dit keer naar het Spijkenisse Festival ben gegaan is vanwege Go Back To The Zoo =]! Ik luister hun muziek wel vaker en mijn zus Natascha en Daniël vonden hun muziek ook leuk ^^!
GBTTZ.jpg
De band speelde heel goed live! Alleen wat mijn zus ook opviel, het publiek was nogal "dood". Die band ging uit z'n dak en gaf een goede show weg, maar niet iedereen ging echt los ( op een paar na ) . Ik vind dat het aan het publiek ligt, want met de band zelf was niks mis! Hallo, die band heeft zelfs op Pinkpop gespeeld! Mijn zus denkt, dat het aan de tijd lag. Go Back To The Zoo begon om 20:00. Dus nog vroeg. Meestal gaat het later in de avond pas los. Maar ja, ik vond het wel heel leuk <3!

Go Back To The Zoo - Electric


Je kan ze trouwens ook kennen van het nummer "Beam Me Up" (Californication Theme).

Hier nog een korte herinnering xD.
Mocht je, je afvragen waarom het beeld zo alle kanten op begint te gaan.. ik zat bij iemand op zijn rug en diegene besloot ineens leuk mee te springen haha. Ach het is een kort filmpje, die hoeft niet persé geweldig te zijn ^^. Daarbij wilde ik niet voor iedereens zicht staan. Een nummer in de lucht is wel leuk, maar ik kan me voorstellen, dat sommige mensen in het publiek ook de show willen zien.
discobal.jpg
Do you also like the music or is it just not your cup of tea hahaha ^^ ??

Xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik kende het niet haha
    maar lijkt me super leuk!
    ik ga naar appelpop dan zie ik ook go back to the zoo! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts