Sagres en San Vincente!

artesanato.jpg
Onze tweede reis in Portugal ging naar Sagres en San Vincente. We zijn pas bij San Vincente uitgestapt, dus daarvan heb ik dan foto's. Bij San Vincente is het een rustig plaatjes, voor wat ik er dan van gezien heb ^^.
white sand.jpg
Het lijkt hier misschien lekker warm , maar zo was het eigenlijk niet. Ons doel was om naar het meest Zuid-Westelijke puntje van continentaal Europa te gaan. En daar is het eigenlijk niet zo heel warm!San vincente.jpg
Dat Zuid-Westelijke puntje, is trouwens bij die vuurtoren in de buurt ^^!
quiet road.jpg
Hahaha, zie je hoe lekker rustig ^^!
forte do beliche.jpg
We kwamen eerst langs een ruïne (Forte do Beliche als ik het goed heb xD).
sea.jpg
ruine.jpg
Het gebouw op deze foto is niet meer zoals het vroeger was vanwege een aardbeving. Na die aardbeving is dit dus ervan overgebleven.
ruine2.jpgruine3.jpg
me and Channah.jpg
sea =].jpg
De vier foto's hierboven heb ik allemaal in die ruïne gemaakt trouwens. Als je wat verder liep, had je dus onder andere een uitzicht op de zee.
marktjes.jpg
Uiteindelijk waren we bij Cape de São Vincente aangekomen. Je had daar allemaal marktjes, waar je natuurlijk weer souvenirs kon kopen.
schelpen.jpg
Ik betwijfel me wel of alle schelpen echt zijn, want die witte rondige schelp vind ik niet zo echt lijken (soort mega slakkenhuis). Maar aan de andere kant, bij Albufeira heb ik ook van die aparte schelpen langs het strand gevonden. Dus het kan nog best =P.
Souveniers.jpg
Voor de kou brrrrr!.jpg
Op de foto hierboven zie je dus, dat er allemaal wollen truien enz. worden verkocht. Het kan daar zo koud worden, dat mensen deze truien serieus gaan kopen. Ik was natuurlijk al voorbereid op het weer en had zo'n wollen trui, dus ook niet nodig =]!
Letzte Bratwurst vor Amerika.jpg
Een van de grappigste toeristentrekker's is waarschijnlijk dit kraampje (Letzte Bratwurst vor Amerika). Het idee is dus, dat je daar een braadworst koopt. Als je dat gekocht heb, krijg je een certificaat, dat je bij het continentaal meest Zuid-Westelijke punt van Europa bent geweest! Hahaha, natuurlijk wilden wij wel een certificaat. Gelukkig heb ik er ook een gehad, zonder een braadworst te bestellen. Ik houd eerlijk gezegd niet zo van een braadworst xD! Maar dit kraampje staat eigenlijk ook echt tegenover Amerika. Als je via dit kraampje als maar rechtdoor over zee gaat, kom je uit in Amerika =P!
mon pere.jpg
Hahaha kijk mijn vader is genieten van zijn Bratwurst xD!
Cabo de Sao Vicente.jpg
Hierboven kan je dus de scan zien van het certificaat ^^! En daarachter staat dan in alle talen "We verklaren hierbij dat ... blahblah daar gweest is =P!"
Me acting weird haha.jpg
vuurtoren.jpgSan vincente land.jpg
Me & me little sister.jpg
We hebben het die dag in ieder geval weer naar ons zin gehad en ik hoop ook, dat jullie datzelfde gevoel hebben vandaag ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Damn, weer van die mooie foto's! Haha, een certificaat? xD Zo cool. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Katy,
    Mooie foto's heb je gemaakt zeg!!! Nice :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten