Review ; La Femme Beauty, CRACKLE Nail Varnish, Orange and Black! + NAIL POLISH Longlasting Miss Helen (black)

Crackle.jpg
Een paar dagen geleden was ik bij mijn tante (Pamela) op bezoek en toen had zij ons crackle nagellak gegeven =D! Zo leuk, want mijn zusje en ik zochten zo lang naar crackle nagellak. En iedere keer als mijn zusje en ik in een winkel kwamen, was het al uitverkocht! Maar dit keer hadden we, dus onverwachts toch geluk ^^. Mijn tante keek weleens op mijn blog en zag dus, dat ik veel met nagellak bezig ben =].

Ik ben er natuurlijk super blij mee, dus nogmaals BEDANKT <3!

Ik ga er nu een review over geven ^^.

1. Crackle Nail Varnish Orange.

nail.jpg

In principe is de oranje crackle nagellak voor mij en de zwarte crackle nagellak voor mijn zusje =P. Eigenlijk kan ik sowieso al zeggen dat beide flesjes 15 ml. bevatten. Wat het bij mij moeilijk maakte was, om te kiezen welke kleur ik nou bij oranje ging doen. Eerst deed ik de kleur geel, maar dat kon je niet goed zien op de camera. Later heb ik zwart gekozen. En toen viel de oranje crackle wel op ^^! Hoe dan ook, oranje is een mooi fel kleurtje en droogte snel en goed op <3! Alleen ik ben het nog steeds niet eens met de combinatie, dus heeft iemand een idee, welke kleur mooi staat bij de oranje crackle =P??

Voor de rest had ik nog als basis lak NAIL POLISH Longlasting Miss Helen gebruikt (zwart).

nail2.jpg
Die werkte opzich wel goed alleen, ik vind deze zwart wel een moeilijk lakje. Want je moet er met meerdere lagen overheen. Dat flesje bevat 11 ml en is te koop bij de Hema. Verder droogt deze wel goed.

2. Crackle Nail Varnish Black.

crackle.jpg

Zwart staat gelukkig bij alle kleuren en laatst deed ik toch een review over allemaal verschillende kleuren nagellak ^^! Dus ik had na 3 daagjes ongeveer, de zwarte crackle erop gedaan. Deze droogde ook super goed op ^^! Ben blij dat ik eindelijk crackle nagellak heb =D!!!

Carola and Rob .jpg
Verder wilde ik nog even een foto van mijn neef Rob met zijn Spaanse vriendin Carola delen <3!
Lief zijn ze saampjes hé =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Lief dat je dat kreeg!
    Ik zoek ook al zo lang die nagellak...
    Oranje is best wel moeilijk te combineren ja.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit! Ja, ik heb inderdaad sproetjes, haha. Dankje dat je ze leuk vind (: Ik vind je neef en zijn vriendin heel schattig samen :D.
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, het ziet er mooi uit! Lieve foto van je neef en zijn vriendin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje voor je reactie <3 Hahaha ik ken het, ik ben ook gek op alles wat glimt =D!
    Wat leuk dat je dat gekregen had!
    Maybe zou roze bij oranje passen? een zacht roze kleur ;o. Tenminste dat vond ik altijd mooi zacht roze met ( zacht ) oranje. Maybe past het ook wel bij fel oranje! En maybe bruin? (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve tante! Hihi.

    Hele lieve foto.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe smeer jij het erop?
    Ik heb de zwarte en paarse van la femme. Ik probeer nu de paarse, maar ik krijg het niet echt zo mooi als bij jou!
    Hoe dik doe jij, in welke richting en hoe snel smeer je het erop enzo(a)?
    Alvast bedankt:p

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten