Review, Hollands Next Top Model aflevering 4!

OMG, wat een aflevering! Ik snap niks van Jildis! Hoe kan je er nou mee stoppen?!! Duizenden meiden geven zich voor Holland's Next Top Model op en zij is gekozen... stopt ze! Dat betekend, dat Jildis eigenlijk de plaats van iemand anders heeft gebruikt en weggegooid. Klinkt hard, maar het komt er wel op neer. Als ze nou vanaf het begin niet mee deed, was er misschien iemand anders in het programma, die wel graag model wilde worden. Echt zonde! Maar ja, aan haar beslissing is niks te doen.

Ik vond, de show die Tamara en Riquelle liepen wel leuk om te zien gelukkig ^^! En na die lessen van Miss J. Alexander, is Riquelle toch super goed gaan lopen! Heel leuk om te zien =]! Ik zou echt zenuwachtig zijn en jij ??

De fotoshoot vond ik, verrassend goed gelukt trouwens! Er zaten echt veel mooie foto's tussen ^^! Het is moeilijk om daar een top 3 uit te halen, maar oké, hier komt het :

1. Michelle.
Ik vond, deze foto gewoon om de een of andere reden het leukst. Ik vind, het plaatje wel kloppen met alles.
Fotoshoot: Oude Meesters
2. Roxanne.
Ik vind, haar heel erg in de sfeer passen van de foto. Ze past wel mooi bij de "omgeving" vind ik ^^!
Fotoshoot: Oude Meesters
3. Tamara.
Ik zal haar foto's misschien wel nooit zat worden! Heel apart, want ik had het op het eerste gezicht niet verwacht! Maar iedere keer als ik een foto van haar zie, dan vind ik het er gewoon mooi uitzien ^^!
Fotoshoot: Oude Meesters

Zoals ik al zei, vond ik het heel moeilijk om mijn top drie te kiezen. Eerst wilde ik Mieke op nummer een zetten. Want op tv, vond ik het de mooiste foto. Alleen later op internet ben ik toch van mijn gedachte veranderd. Ik weet niet waarom, ik vind deze drie foto's toch het leukst.

Wel jammer, dat Tirza eruit ging. Ik had best verwacht, dat zij de finale zou kunnen halen. Maar ja, blijkbaar is dat dus niet gelukt.

Hoe vonden jullie deze aflevering ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, mooie foto's! Ik zag zoiets in de reclame, dat iemand los ging ofzo, maar dat was het dus! Inderdaad, ze heeft een plek verspeeld van een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's! Ik kijk eigenlijk nooit hollands next to model. Eigenlijk best stom dat ik het niet kijk, moet ik toch is doen ^^.
    Ik vind de 3e foto het mooiste denk ik, op een of andere manier zie je gewoon heel erg dat ze fotogeniek is. En haar gezicht lijkt sowieso op een fotomodel maar wie ook alweer! ;o.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt toevallig dit is ook mijn top 3 (A)
    van jildis snapte ik inderdaad ook niks ;o


    Liefsxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten