Review, Hollands Next Top Model aflevering 3!

Nou, wat een aflevering dit keer! Niet echt dit beste manier om afscheid te nemen met deze aflevering voor Jellena. Met die woorden schelden, was niet echt haar slimste zet. Tuurlijk hebben we allemaal weleens onze momenten. Ik zal zeker niet zeggen, dat ik nooit eens scheld, maar op televisie voor een programma als Holland's Next Top Model is dat niet het beste wat je kan doen. En ze is er nu uit, dus dit is dan toch het beeld van wat je je van haar zult herinneren. Hmm, niet zo handig! Hoe dan ook, ik vond het een leuke aflevering <3!

De catwalkles lijkt mij deels eng, maar wel een leuke ervaring. Ik zou het wel eng vinden, maar ik ben heel benieuwd of een normaal iemand als ik, het ook zou kunnen =P. Haha, ik ben altijd nieuwsgierig hoor! Riquelle en Tamara waren daarvan de grote winnaressen. Hun gaan een echte catwalk op, die in de volgende aflevering te zien zal zijn ^^. Hun catwalkles was trouwens in de Amsterdamse haven (voor wie het niet gezien heeft). Ze moesten op een bepaalde hoogte, op een dunne balk catwalk lopen. Zou jij het kunnen ??

De fotoshoot voor OralB, is waarschijnlijk een shoot waarbij ik mij niet prettig zou voelen. Ik vind het, namelijk al heel vervelend om voor de schoolfotograaf te lachen! Al vond ik, het laatste jaar mijn schoolfoto wel goed =P. Het is zeker een van de moeilijkste dingen om te beheersen. Elise had de shoot in ieder geval gewonnen =P. Daar mag je zeker wel blij mee zijn ^^! Verder vond ik het toch wel knap van Nancy, dat ze toch zo goed presteerde, ondanks alle problemen in de model mansion.

Toen ik op televisie keek, dacht ik, die foto van Mandy is het leukst. Later zag ik de foto met inderdaad een beetje gelige tanden. Dus nu moet ik toch toegeven, dat ik het eens ben met de jury. De foto van Elise is mijn nummer 1. vandaag =P.

1. Elise.
2. Mieke.
Dit is echt zo'n foto, die je ook in de reclame ziet toch ^^??