Review, Hollands Next Top Model aflevering 2!

Omg, hoe cool is het om aan zo'n molen te hangen! Dat lijkt mij zo vet om mee te maken =D! Ik zou zelf ook wel zo'n fotoshoot willen! Echt jaloezie hier haha ^^!

Het was gelukkig weer een leuke aflevering om te zien en ik en mijn zusje hebben weer vol spanning zitten kijken ^^! Ik vond de makeovers wel grappig, maar ook apart om te zien. Sommige gingen helemaal huilen! Ik begrijp het wel, maar eigenlijk zouden ze blij moeten zijn dat ze deze kans krijgen. De meeste meiden, die dit dolgraag zouden willen, komen niet eens zo ver.

In ieder geval hier een top drie van de makeovers die ik het leukste vond ^^!

1. Claudia. Het staat verzorgder vind ik. Al vond ik haar haar sowieso al mooi eerlijk gezegd. Zo vol!
De Makeovers
2. Riquelle. (was wel weinig verandering in, maar ik vond het toch wel leuk ^^)
De Makeovers
3. Roxanne. Ik vind dat, dat donkere haar, haar meer persoonlijkheid geeft persoonlijk ^^!
De Makeovers

Natuurlijk gaat het om de fotoshoots in Holland's Next Top Model, dus daar had ik ook een top drie uitgekozen ^^.

1. Tamara. Alweer op nummer 1 bij mij haha ^^! Ik heb geen favoriet in het programma, maar ik vind haar foto's tot nu toe verrassend goed!

2. Jellena. Vind ik gewoon een stoere foto ^^! Mooi met dat rode haar erbij <3!

3. Nancy. Ook al vind ik kort haar helemaal niet mooi, vond ik deze foto toch goed ^^!


Nou, dit was mijn top 3 weer voor deze week =]! Ik heb nou alweer zin in volgende week maandag!

Helaas was dit keer Gésanne afgevallen. Dus weer een meisje minder! Ik moet eerlijk toegeven, dat ik heel erg twijfelde wie er wegging. Want er werd eerst op Roxanne kritiek gegeven over haar kleding. Maar toen Daphne zei, dat het om de foto's ging, begon ik te twijfelen. Maar we zijn nu wel dichterbij bij het antwoord op de vraag, wie wordt Holland's Next Top Model. Ik ben zo nieuwsgierig haha ^^!

Hoe vonden jullie deze aflevering ?? Vond je het terecht dat Gésanne eruit moest ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten