Review, Hollands Next Top Model!

Hangar Fotoshoot
Zo, ik kan wel zeggen dat ik heel heel heel erg jaloers was op die meiden! Ze gingen gewoon naar Londen toe! Ik vond de eerste aflevering wel leuk om te zien, want nu ik meer met fotografie bezig ben, kijk ik ook al wat meer naar hoe ze foto's maken. Best wel interessant.

Maar die foto's bij Schiphol zagen er best wel leuk uit ^^! Toen ze naar Londen gingen, waren mijn zusje en ik het er beide wel over eens, dat Tirza die wedstrijd won (Londen street style). We hadden het ook wel verwacht, want haar style vonden wij persoonlijk het meest "gedurfd".

Het is wel heel leuk om die modellen in Londen te zien, want ik ben in principe op dezelfde plaatsen als hun geweest ^^. Die Londen Eye fotoshoot was wel leuk om te zien.

Ik denk, dat mijn top drie voor deze aflevering er zo uitziet trouwens :

1. Tamara.
Fotoshoot Londen Eye

2. Tirza.
Fotoshoot Londen Eye
3. Roxanne.
Fotoshoot Londen Eye

Helaas voor Sonja en Leontien, want hun gingen er al vrij snel uit, maar dat is altijd met die afleveringen hé!

Nu zal de strijd, dus doorgaan met nog 13 modellen!

What do you think about Holland's Next Top Model for now ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb de aflevering neit gezien, maar de foto's zien er iig goed uit! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

    p.s. een notebook en laptop is ook eigenlijk hetzelfde, alleen is de mijne een mini (niet super mini) en dus heel handig om mee te nemen. (ik werk als ambulant begeleidster, dus moest overal m'n eerst zo zware laptop mee naartoe slepen)Ideale oplossing dus deze mini packerd bell :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb t gister gezien. ik vond het best kinderachtig dat ze met zn alle op één meisje gingen. (roddelen enzo) ik heb nog geen favoriet :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NO! Ik heb het weer gemist, ik zei gisteren nog dat ik het altijde miste. Heel vervelend, handig zo een update!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, zo grappig! Nancy Halsema zat bij mij op school.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten