Praia da Albufeira!


Ik heb, geloof ik nog nul keer over Praia da Albufeira geblogd! Dus dat gaat vandaag gebeuren, want dit is toch het strand waar ik vaak ben geweest ^^! Mocht je, je afvragen wat dat gebouw achter de rots is, dat is de lift. Je hoeft dan niet iedere keer te lopen. Tenzij jij, het zelf wilt natuurlijk haha.

Het strand is leuk, alleen wel veel schelpen in het begin van het strand zelf. Als je dichterbij het water komt, zal dat minder erg zijn.
Ik .jpg
Hier ziet u nog een foto van mij, boven. Ik was dus via die lift naar boven gegaan en daar kon je mooi uitkijken op het strand.

Hier is nog een filmpje van het totale uitzicht via de lift ^^!


Zoals je ziet, is dit een echte "kuch kuch" Gucci zonnebril. Of nou echt, uhm er zat wel zo'n echtheid's verklaring bij, dus het zou kunnen, dat het een oud model is. Maar het is van de Loulé markt, dus ik twijfel sterk. Hoe dan ook ik had sowieso een zonnebril nodig, dus ik kocht het maar gewoon =P.
De bril.jpg
Ik ben al blij, dat ik wat heb en daarbij het is paars <3 xD! chan.jpg
zee.jpg
Veel mensen zwemmen graag tussen de rotsen en springen van de rotsen af trouwens, want dat is in principe wel te doen volgens mijn zusje en mijn vader ^^.
Jump.jpg
Hahaha, de gozers op deze foto! Het waren net wijven (Ow wacht, die zouden wel springen xD). Deze jongens konden maar niet beslissen of ze nou wel of niet zouden springen xD! Make a choice dudes xD! Ze waren echt angstig aan het doen daar. Toen die ene jongen toch sprong, zaten die andere twee helemaal zenuwachtig te doen. Want hij sprong wel en hun niet =P. Haha, oké ik zou ook niet springen, maar ik vind het sowieso eng in diep water. De rest van mijn familie daarentegen weer niet.
 weg.jpg
 
Hahaha, officieel een van de meest kapotte huizen denk ik! Ik weet nog steeds niet wat voor huis het was, maar ik was wel heel nieuwsgierig in de vakantie!
schoorstenen.jpg
Voor de rest weer de aparte huisjes. Als je een paar blogs terug gelezen had, dan weet je waarschijnlijk wel, dat het met het Islamitische geloof te maken heeft =P.
Albufeira uitzicht.jpg
Voor de rest kwamen we langs het uitzicht van Albufeira ^^! Wel veel bebouwing hé ?? Maar ook wel super mooi <3!

Ik had nog een snel filmpje gemaakt, toen de klok begon ^^ :
Albufeira .jpg
Vandaag sluit ik deze post af met het logo van Albufeira <3!

Ik heb geen idee waarom het een sterretje is, maar het is wel leuk gedaan <3!

Ik zou zeggen, mocht je een strand zoeken in de buurt van een super lekker ijs winkeltje, doe Praia da Albufeira. Als je namelijk via de trap naar boven loopt, dan zie je recht voor je een tunnel. Maar daar hoef je niet doorheen, want het ijs winkeltje, zit ernaast <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat filmpje, wauw, wat een uitzicht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje voor je reactie <3
    Ja idd, heb je helemaal gelijk in. Ik vroeg me ook al af ' waarom mensen zich daar bezig mee houden '. Ik hou me eigenlijk vooral met mezelf bezig of met familie/vrienden xD. De rest vn de wereld boeit me niet zo ;p. Dus ik snap ook niet wrm andere zo graag een ander de grond in wil stampen! ;o

    Dankjewel =D!! en leuk dat je benieuwd bent haha ^^.

    Wauw wat een mooie foto's! Ik krijg nu echt zo'n vakantie gevoel als ik telkens op jou blog kom whahah! Praia da albufeira is in Portugal toch? ;o En wat een mooie zonnebril! Naja wat maakt het eigenlijk uit of die echt of nep is? Toen ik in turkije was heb ik 2 spijkerbroeken gekocht 1 van het merk D&G en 1 van G-star. En natuurlijk is er een kans op dat het nep is. Maar ik was weg vn die broeken! En we hadden 2 broeken + een t-shirt voor 45 euro! dat is niks joh! Dus wat maakt het uit of het echt of nep is ^^? Want ik heb die broeken nu al 1 jaar en ze zijn nog zo goed als nieuw ;p. Terwel ik ze echt heel vaak draag!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik hoop dat ik ooit ook nog naar zo iets ga!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten