Monchique!

Moncique.jpg
Onze vierde (geloof ik) "excursie" ging naar Monchique. Dit plaatje heeft meer natuur dan de andere plaatsen waar ik al geweest ben. We gingen eerst met de bus helemaal omhoog naar de hoogste berg in de omgeving : Fóia. Fóia is een 902 m. hoge berg trouwens ^^!
uitzichtt.jpg
Toen we daar gingen stoppen, gingen we eerst bij een winkeltje naar binnen, waar ons groepje een likeur enz. mocht drinken. Ik ben 17 jaar, dus mag alcohol drinken xD. Ik denk, ik vertel het er maar even bij ^^! Die Likeur was trouwens wel lekker =]!
kunst.jpg
Dat winkeltje verkocht onder andere, dit soort aardewerkjes (zoals op de foto hierboven).
art2.jpg
En ook allemaal beeldjes enz. ^^!
ver weg xD.jpg
Daarna zijn we op de berg wezen rondlopen. Op die berg, had je ook nog een soort berg van allemaal stenen en daar zijn mijn zusje en ik toen opgeklommen. Hahaha, het was voor mij makkelijker om daar op te komen dan ik dacht =P!
haha.jpg
Anyways, hierboven kan je de close up zien ^^!
acting weird as always =].jpg
Toen ik van de berg afkwam was er nog een sprinkhaantje meegelift op mijn tas! Wel grappig om te zien ^^ :
krekeltje.jpg
Verder hadden we nog een uitzicht op deze communicatie middelen xD :
Op de berg Fóia.jpg
Na de berg, zijn we met de bus wat naar beneden gegaan, waar je meer een dorpje inkwam. We liepen richting Caldas de Monchique trouwens :
Caldas de Monchique.jpghotel, terrasjes enz.jpg
 Het zag er heel leuk uit =P.  En we kwamen nog een kat tegen, die sprekend op onze kat thuis lijkt ^^ :
Kitty.jpg
En later zijn we nog door een bos gelopen. Dus hier nog wat foto's daarvan :
bosje.jpg
bos.jpg
onder een boompje.jpg
Mocht je denken : heeft Katy nou iedere dag hetzelfde aan ?? Nee! San Vincente, Lagos, Monchique en nog een paar andere plaatsen zaten allemaal in deze reis inbegrepen. We hebben deze reizen, dus allemaal in een dag gedaan! Zoveel in een dag ?? Ja, je kan je dus wel voorstellen hoe moe je bent na zo'n reis =P!

Wat je helaas niet ziet op die laatste foto, is dat die boomstam eerst de put raakt en dan ineens weer omhoog groeit!

café.jpg
mooi café .jpg
We zijn later nog bij een leuk café geweest (zo te zien erg druk =P). Het zag er echt zo leuk en gezellig uit, maar Monichique is best een rustig plaatsje ^^.
drinks.jpg
Ik heb daar een smoothie genomen en mijn pa natuurlijk een biertje =P!

Op de terugweg, liepen we nog langs een paar bomen met sinaasappels erin :
Sinaasappels.jpg
En hier komt de laatste foto over Monchique ^^ :
bos en planten.jpg
Ik hoop dat jullie het leuk vonden <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Echt, je kan foto's maken waar ik u tegen zeg, gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet naar polyvore.com en dan inloggen en dan staat er links maak een set. en dan kun je kiezen uit catagorieen en dan moet je die fotos erheen slepen naar het witte vlak en als je klaar ben kunt je het opslaan en kun je ook nog kiezen of je het wil publiceren :). leuke foto's! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik wil ook weer op vakantie!

    Thank you for your lovely comment and for following, dear!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten