Loulé Market!

Loulé market.jpg
Dit keer ging ik op excursie met mijn moeder en mijn zusje. Haha, mijn vader was moe xD! We zijn weer via Paradise tours gegaan en we zaten met zo'n Engelsman, die ook wel oké was in de bus haha ^^! Hij zag er niet typisch Engels uit, meer getint denk ik =P. Maar ik houd mijn verhaal lekker bij de markt haha =P!
Boven op de berg .jpg
Het was weer een warme dag, maar wel leuk. We zijn door de markt van Loulé gelopen. Veel goedkope dingetjes natuurlijk en mijn moeder, zusje en ik overal kijken ^^! Daarboven was een apart kerkje. Als je daarheen wilt, moet je wel een stuk omhoog lopen hoor haha!

Ik ben wel geslaagd voor een nieuwe zonnebril trouwens =P! Ik zocht al jaren een zonnebril en dit keer stond het mij wel, vond ik. Maar dat laat ik later wel zien ^^!
Katten in het bakkie.jpg
We kwamen bij een straatje waar een mandje stond met mensen eromheen. Ik gelijk kijken =P. Zaten er allemaal kleine kittens in <3! Zo schattig hé! Hahaha, iedereen die langs liep : "Awww" xD.
Kan het nog meer cute 3!.jpg
Deze klom er bijna uit haha. Ik denk, dat je deze kittens kon kopen in ieder geval.
Channah.jpg
Later zijn we verder gaan lopen en wilde mijn zusje nog een foto maken, waarbij het lijkt alsof ze water uitspuugt xD! Is ze niet lief haha =P!
Shop!.jpg
We zijn ook nog een straatje door gelopen, die hoort in principe niet bij de Loulé Market, maar is tien minuutjes lopen denk ik.
straatje.jpg
Het straatje was gelukkig bedekt met doeken. Het was dus lekker fris. Want daarbuiten was het echt gewoon heet!  Je komt in dit straatje meer bij de echtere winkels trouwens.
omg.jpg
Hahaha, in dit winkeltje was het eigenlijk grotendeels troep. Het is wel leuk, maar je weet dat het in je huis meestal in de weg zal gaan staan.
Loulé kasteeltje.jpg
We kwamen nog langs het Loulé Castle. Mooi kasteel ^^!
Winkeltje.jpg
In de buurt van het Loulé kasteel, vonden we een klein winkeltje.
kunst.jpg
Ik wilde sowieso een souvenir hebben dat typisch Portugees was. Ik dacht gelijk aan het aardewerk, van die potjes enz. Nou had die vrouw van de winkel, al die potjes zelf gemaakt en beschilderd ^^!
Souveniers.jpg
Die vrouw was in ieder geval heel blij toen ze zag, dat ik haar potjes ging fotograferen haha. Ze had alle verschillende potjes eruit gehaald en voor mij op een rijtje neergelegd ^^! Ik heb 3 kleine en 2 grote potten gekocht =P! Dan is het niet teveel en heb ik toch nog wat leuks <3!
Genoeg borden haha.jpg
Voor de rest had zij ook allemaal borden beschilderd en aan de muur opgehangen =P! Keuze genoeg toch ^^!
Kerkje.jpg
Op de terugweg kwamen we weer langs een kerkje. Hahaha, ik weet niet wat ik ermee heb, maar ik fotografeer die kerken graag ^^!
view.jpg
We kwamen ook nog langs deze appartementen. Zo ziet de omgeving er dus soms uit als je naar links of rechts kijkt.
Dat is pas graffiti.jpg
Op het einde zagen mijn zusje en ik nog wat graffiti werkjes! Nou eigenlijk, was het dus heel groot!
graffiti2.jpg
Nou nog een foto van mijn lieve zusje <3!
Loulé.jpg
Uiteindelijk zijn we op de bus gaan wachten, want het was alweer bijna tijd! De dag ging snel om en we hadden geen haast, dus deden het rustig aan daar. Misschien is er niet veel bijzonders dit keer, maar het is wel leuk om er een beetje doorheen te lopen <3! Ik heb er zeker geen spijt van ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten