Live the language!

Heb je er ooit aan gedacht om te studeren in het buitenland ?? Ik namelijk wel. Ik was zelf bijna vertrokken naar Costa Rica om daar een opleiding te doen. Het is niet gebeurd, want ik doe nu havo en dat is in het Nederlands al moeilijk genoeg. Toch zou ik het je zeker aanraden te doen. Want ik wil later nog steeds heel graag in het buitenland studeren. Ik wilde, dat eerst via EF (Education First) highschool doen =P. Die zitten zo'n beetje over de hele wereld. Je krijgt dan (als het nodig is) een taalcursus en je gaat studeren in het buitenland.

EF highschool heeft in ieder geval een paar leuke filmpjes gemaakt over een paar plaatsen ^^! Ik laat je er dus nu een paar zien <3!
Vancouver.

Parijs.

Barcelona.

Heb je al zin om te gaan studeren ?? Het lijkt mij een hele leuke ervaring <3! En kon ik ook maar zo goed filmen haha =P!!! Ik wil dat ook kunnen =D!

Voor meer fimpjes ( Los Angeles, Sydney, London, Beijing) : Live the language
Officiele site : EF highschool

Zou jij deze kans pakken ?? Zo ja, welk land zo je kiezen ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat is wel heel vet! Ik wilde graag naar New York of Amerika, het liefst wel in de stad, gewoon dichtbij het centrum of zo. Nooit gedaan, kan Nederland niet missen denk ik, haha. Het lijkt mij wel heel leuk om van de Amerikaanse cultuur te proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb meteen zin om op mijn volgende vakantie ook zoiets te doen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gosh, wat cool!
    Dat wil ik ook heel graag!
    Ik zou denk kiezen voor een land als; Frankrijk, Italië, Spanje of Amerika. En dan het liefste de hoofdsteden ^^ ( Paris, Rome, Barcelona of New york <3 )
    Aaaah krijg gelijk zin om op vakantie te gaan hahaha.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten