Lagos!

lagos.jpg
De derde "excursie"ging naar Lagos toe. Een heel leuk plaatjes vind ik persoonlijk met super goede stranden!
Lagos2.jpg
We kwamen op een plein uit, waar onze reisleider ons nog wat ging vertellen over Lagos zelf. Was een leuk pleintje trouwens. Ik vond, de gebouwen wel mooi gemaakt ^^!
kerkje.jpg
Ook was er nog een kerkje. Ik ben er niet in geweest, omdat we eerst honger hadden. Daarbij zaten er weer van die Roma's voor de ingang om geld te bedelen. Dus niet echt leuk om daar langs te lopen.
kerkje2.jpg
We gingen eten bij een restaurantje en onderweg kwamen we nog langs Igreja de Santo Antonio (een monument).
Boot.jpg
Portugal, of in ieder geval de Algarve, leeft zo te zien erg van de visserij. Dat viel mij al vaker op in andere stadjes. Hierboven zie je een bootje met allemaal kooien erop. Daarmee vangen ze waarschijnlijk die grote kreeften!
Straatartiest.jpgStraatartiest2.jpg
Aan straatartiesten ontbreekt het in ieder geval niet hoor ^^! Je komt die straatartiesten volgens mij overal tegen.
omg.jpg
Toen ik de foto hierboven terugkeek, viel me al gelijk op dat ik onbewust een vreemde foto heb gemaakt xD. Mijn zusje lijkt in vergelijking met de bloem super klein! Blijkbaar stond ze onbewust op de juiste plaats ^^!
Surfers.jpg
Een van de leuke dingen aan Lagos, vond ik toch wel die surfers! Ik ben daar altijd al fan van geweest, dus om het in het echt te zien is voor mij gewoon hartstikke leuk <3!
Lagos kasteel gracht uhm xD.jpg
Kijk me boos zijn whahaha.jpg
Hier doen mijn zusje en ik effe vaag =P. Het moest kwaadaardig lijken, maar dat is niet heel erg terug te zien denk ik xD!
planten.jpg
Voor de rest had je nog deze bloemen/planten. Ik heb eigenlijk niet echt een idee, hoe deze planten heten. Hoe dan ook voor de foto, vond ik het wel leuk ^^!
stukje strand.jpg
Het strand zag er wel leuk uit, het enige gevaar is dar er een rots zou kunnen vallen. Niet zo handig dus, als je tussen die rotsen loopt.
kust.jpg
Sowieso waar surfers zijn zijn hoge golven en die waren bij Lagos ook zeker! Als je daarvoor zou willen gaan, dan raad ik je Lagos aan ^^!
Water woehoe.jpg
Bloedheet was het natuurlijk wel, maar je kon zo'n pier oplopen. Daar kwamen de golven verrassend ver! Want, zoals je op de foto hierboven ziet was, die golf best wel hoog!
boem!.jpg
Toch zwommen er mensen in het water. Wat ik mij nou nog steeds afvraag is : als de stroming nou te sterk is en die golf neemt je zo mee, dan bots je toch gewoon keihard tegen dat gebouw aan ??
arme panda xD.jpg
Onderweg naar de volgende bestemming, kwamen we nog langs een pandabeertje, die netjes zijn werk deed op die bloedhete dag xD!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten