How this personal schoolweek looked like!

Haii <3,

Ik geef vaak verhalen over mijn vakantie's enz. Maar nooit echt over wat ik in mijn "normale en gewone" leven meemaak via school. Hoe dan ook, ik had het deze week druk! Veel deeltoetsen!!! Ik heb ook cijfers terug gehad. Een 5.9 voor Nederlands (afgerond toch een 6 xD) en een 10 voor maatschappijleer. Haha kijk, die laatste klinkt veel beter hé! Toch maken die cijfers niet heel veel uit, want ze tellen maar 20%. Gelukkig ook maar, want de eerste toetsen maken mij best wel zenuwachtig. Je weet namelijk niet wat je kan verwachten. Voor mij is alles nieuw. Het niveau, de stof, deeltoetsen enz.
Hoe dan ook, ik heb donderdag een workshop drama gehad op school. Wij zijn naar het centrum voor de kunsten gegaan. Een gebouw, dat mij in eerste instantie eigenlijk niet opviel! Maar het was eigenlijk best wel leuk. Haha een beetje gek doen en uiteindelijk een toneelstukje uitvoeren, die je zelf hebt bedacht ^^! Ik en nog een paar meiden speelde natuurlijk een groepje bitches ^^! Hahaha altijd leuk =P! Acteren is trouwens best lastig!

Anyways, doen jullie iets aan theater, dans, zang, kunst enz. ?? Of zou je het willen ?? En hoe was jullie schoolweek ?? Leuk, zwaar, vermoeiend, of iets =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Klinkt leuk!
    Mijn schoolweek was weer erg vermoeiend, zoals altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuk!
    ik doe niks in die richting maar totaal iets anders. namelijk marketing/communicatie.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat vet! Acteren is moeilijk, maar wel mega leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten