Holland's Next Top Model starts tonight!



Vanavond komt de eerste aflevering van Holland's Next Top Model 2011! Eindelijk na het lange wachten <3! Vijftien meiden zullen strijden voor de titel (en er staan inderdaad maar veertien meiden op de foto, maar er valt er altijd nog een meisje af voor de pers shoot hé =P). Ik had al een voorstukje op internet gezien ^^! Hahaha wel weer drama waarschijnlijk, maar dat kennen we allemaal weleens een dag =P!

Ik had in mijn laatste post allemaal foto's laten zien van Next Top Models uit Nederland en andere landen! En nu doe ik nog een korte foto blog over alle winnaressen van alle seizoenen, die we in Nederland gekend hebben (waaronder ook Benelux' Next Top Model).

Seizoen 1.

Sanne Nijhof.
Persoonlijk wel een van mijn favorieten, want zij is toch de gene geweest, die alles als eerste meemaakte in Nederland. Daarvoor was het nog niet op televisie (behalve Amercia's Next Top Model) , dus minder bekend.

Seizoen 2.

Kim Feenstra.
Ik vond haar altijd wel grappig en ze was altijd zo eerlijk en enthousiast ^^!

Seizoen 3.

Cecile Sinclair.
Ik weet niet zoveel van haar, want ik heb dit seizoen gemist! En ik kon geen herhaling vinden. Ik heb wel de reacties van haar gehoord na de finale en haar foto's gezien. Ze heeft echt prachtige foto's, ik had haar foto ook al in mijn eerdere blog gedaan ^^!

Seizoen 4.

Ananda Marchildon.
Seizoen vier was zeker mijn favoriete seizoen! Ik vond de stijl van alles zo leuk! En hun reis naar Thailand was ook super leuk om te zien ^^! Ananda vond ik een best wel rustig meisje die alles serieus nam. Dus wel een goede eigenschap (dat ze het serieus nam), want ze heeft wel gewonnen ^^.

 Benelux' Next Top Model. Seizoen 1.

Rosalinde Kikstra.
Alle winnaars op een rij
Dit was niet echt mijn favoriete seizoen. Ik vond de opdrachten, die ze kregen meer gemaakt om de kijkcijfers op te hoge, dan voor het modellen werk opzich. Kreeg zo goed als medelijden met die meiden!

Seizoen 2.

Melissa Baas.
Gelukkig was het laatste seizoen weer leuker om te kijken ^^! En de modellen waren dat jaar best wel goed! Veel concurrentie daar!

Who's your favorite of al seasons and why?? Mine is Sanne Nijhof ^^!

Vergeet niet te kijken om 20:30 op RTL 5 ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. love it. ik kijk het af en toe dus heb meestal niet echt een favoriet! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het wel zien, mis het altijd.. :'')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat Kim Feenstra toch'm'n favo was in de reeks. Helaas heb ik ze niet allemaal gezien...
    (btw ik volg je gewoon via blogger... sta ik er inmiddels tussen?!)
    -xoxo-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de tip! (:
    ik wist niet dat het weer kwam.
    ik heb niet echt een favoriet.
    Leuk blog! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten