Het Noordzee strand!

Me zusje in het water.jpg
Vandaag was waarschijnlijk onze laatste dag warm weer in Nederland en daar hebben we ook lekker gebruik van gemaakt ^^! We zijn naar het Noordzee strand geweest =]!
Jumpp.jpg
Ik en mijn zusje hebben die dag leuk gebruikt ^^!
Visje =D.jpg
Het water was zo helder! Je zag gewoon visjes! Wel apart, want deze visjes gingen, als je stil stond, aan je voeten "zuigen"xD. Ik schrok wel een beetje haha xD.
Veertje.jpg
Krab.jpg
Ik was meer bang voor de krabben eerlijk gezegd! Die waren best wel groot en liepen heel erg snel! Ben blij dat ik er niet opstond xD!
bootje.jpg
Op sommige foto's lijk het misschien niet zulk mooi weer, maar eigenlijk hadden we een best blauwe lucht. Wat er met deze foto gebeurd is, geen idee!
Beach2.jpgBeach.jpg
Die twee zagen er naar mijn mening al wat beter uit ^^!
Mensen in het water.jpg
Verder zag ik nog mensen die aan het sporten waren. Ik had het al eens eerder op foto's gezien, maar nooit in het echt! Dus ik vond het wel apart. Die mensen zitten op een surfboard en pedellen zich vooruit. Net alsof je eigenlijk over het water loopt.
me.jpg
Verder nog een jump foto ^^. Ik vind dat soort foto's altijd leuker haha =]. Ook wel apart xD.
Beachclub.jpg
Richting de avond gingen we naar Beachclub 't Gorsje om te eten. Was best een gezellig club hoor ^^. Ze draaiden er een beetje dance muziek <3.
Dj.jpg
Foood.jpg
Ik had lekker patat met uitjes en mayo besteld ^^. Ik ben tiener, dus ik doe nog niet aan al die hele speciale menu dingetjes hoor. Daarbij houd ik er altijd van om op een zonnige dag patat te eten ^^!
beachh.jpg
Ik hoop dat jullie ook een leuke dag hebben gehad <3. Wat hebben jullie vandaag gedaan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. xD je vroeg aan mij mag ik deze foto erop zetten, zeg ik ja, doe je het niet xD Gekky. Wel mooie blog geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful series Katy!
    have a wonderful Sunday
    ciao:)
    Matteo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, voornamelijk mooie foto's! Damn, wat ziet die cola er toch lekker uit. :/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten