Footwear Design!


Hahaha, do you want a cup of coffee my dear ?? Ik zat een beetje op internet te kijken of ik nog iets leuks kon vinden. Maar ook weer is iets kunstigs ^^! Toen vond ik schoenen, die gemaakt zijn door Kobi Levi. Iemand die blijkbaar heel goed is met het design van schoenen =P. Ik vond, het in ieder geval leuk om met jullie te delen <3!

Glijbaan schoenen xD! Heel leuk om op school mee te lopen toch ^^! Ik vind de schoenen, persoonlijk wel stoer gedaan <3!

Deze man laat zich zo te zien door veel dingen inspireren haha!

Ook is het best wel knap, dat hij door middel van een schoen, zo kan laten zien waardoor hij geïnspireerd is ^^!

Die kauwgom schoenen zijn, denk ik mijn favoriet! Ik denk, dat ik er ook wel eens op zou willen lopen ^^! Ben benieuwd naar de gezicht van de voorbijgangers haha!

Verder nog het market schoentje ^^!

Het zou kunnen zijn, dat je sommige schoenen wel eens eerder op internet hebt gezien, want deze schoenen komen best vaak voorbij op het internet valt mij op! Maar alles is dus gemaakt door Kobi Levi . Dus voor meer foto's, moet je naar zijn site. Dat gebeurd, door op zijn naam te klikken ^^!

Which one is your favorite ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een grappige schoenen!
    Die met die kauwgum is ook mijn favoriet :-)
    Bedankt voor het volgen, ik volg je ook terug!
    Haha sorry ik had een typfout gemaakt in mijn vorige reactie dus die verwijderde ik even.
    xxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen, soms vraag ik mij echt af wat diegene dacht xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahahahah wat een aparte schoenen!!! Nog nooit gezien zoiets, maar wel super knap gemaakt. Mijn favoriet is denk ik de katapult, al betwijfel ik of het lekker zal lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten