Fabulous by Douglas.

fabulous by douglas.jpg
Aangezien ik eerst H&m dingen liet zien, dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om jullie nog wat van Douglas te laten zien ^^!

Het magazine heet Fabulous by Douglas (misschien heb je het blad zelf ook). Als je dat niet hebt, het kost 3.50. Het bevat mooie foto's van modellen, die voor een bepaald merk werken, zoals deze :
model.jpg
Verder zit er een column in van Daphne Deckers, parfum, beroemdheden zoals Keira Knightley en make-up.
parfum.jpgsmokey eyes.jpg
Ik heb ook weer wat monstertjes meegekregen, namelijk I'm yours van Guess Seductive,
Dat is mijn favoriet van de monstertjes, die ik dit keer kreeg <3! Het ruikt lekker en ik draag het nu heel vaak ^^!

Shalimar Parfum Initial van Guerlain
 
Die vond ik minder, wat best wel jammer was. Ik zag de verpakking en had er een goede verwachting van. Maar het ruikt eerder naar zo'n hotel. Daar hebben ze zo'n vergelijkbaar luchtje, vind ik dan persoonlijk. Ook vind ik het niet echt iets voor mijn leeftijd.

Verder heb ik nog een geurtje van Hugo Boss, waar Jared Leto (zanger van 30 seconds to mars) reclame voor maakt. Ik geloof dat, dat geurtje "Just Different" heet.

Daar kan ik niet over oordelen haha, dat zou ik aan mijn vader moeten vragen. Alleen mijn vader heeft nu een andere parfum.

Voor mijn vader, heb ik namelijk ook nog even een parfum gehaald ^^! Het heet "To Be" en het luchtje is van POLICE. Mijn moeder vond het lekker ruiken, dus ik ben dat toen gelijk gaan halen ^^! Echt zo leuk, die parfum heeft de vorm van een doodshoofd =P!
parfum voor me pa.jpg
Het flesje heeft trouwens ook een enorm harde schedel! Ik liet het flesje onder het foto's maken, per ongeluk op mijn bureau vallen!!! Maar er zat niet eens een schram op! Ik was echt bang, dat ik weer wat kapot had laten vallen! Want ik had ook laatst mijn foundation van 50 euro op de grond laten vallen o.O! En het zat ook op mijn witte broek. Dus nu heb ik geen foundation + witte skinny jean meer. Ik ben altijd al onhandig geweest hoor xD!

Gaan jullie vaak naar de Douglas ?? Of haal je je cosmetica ergens anders vandaan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten