De Strip!

We zijn de dag na onze grote 'excursie' lekker uit wezen rusten en later naar het strand gegaan. Daar kwamen we Torgerð tegen en ik ook nog de leuke Fransman haha. Was een leuke jongen, die de hele tijd stond te staren <3. Helaas was hij te verlegen. Een keertje was wel grappig, ik zwaaide naar mijn vader en hij dacht, dat ik naar hem zwaaide xD. Hij terugzwaaien =P! Heel knap hoor ^^! Blond haar, bruine ogen en een beetje gespierd xD. Te erg gespierd vind ik niks, want ik houd niet van jongens met grotere tieten dan ik xD! Maar hij was precies goed <3!
Awesome.jpg
In ieder geval, in de avond gingen we naar de strip toe (niet met die Fransman hoor haha). De Strip is een uitgaansplek. Een lange straat vol met cafés en discotheeken.
haha.jpg
Hahaha, ik moest even gek doen hoor ^^! Ook al droeg ik die dag, geen hoge hakken met een mini dress enz. was het toch leuk om even te doen. Daarbij is lopen op straat met hakken zo goed als onmogelijk. Als je dat kan, wil ik dat graag even zien haha. Ik glij namelijk met slippers al bijna iedere keer op de grond! De grond is er gewoon echt glad! En soms ook te steil!
Ieww kakkerlak.jpg
Hahaha, lekker ranzig zo'n kakkerlak xD! Echt enge beesten vind ik het.. In Gran Canaria waren er veel meer. Deze kakkerlak kwam ik eigenlijk nu pas tegen. Hoe dan ook : YUK!
De Strip.jpg
De straten bij de Strip, waren iets anders dan verwacht. Je hebt namelijk aan de ene kant een kermis achtig gebeuren, daarna een marktje en daarna komen de restaurants en cafés. Ga je nou de andere kant op van de strip, dan kom je bij de disco's, clubs en cafés. Het is dus niet alleen voor jongeren.

Dit is in ieder geval de kan voor de "jongeren" :
pink.jpg
bewogen.jpg
Hahaha gespierde gozers xD! Sorry, dat de foto een beetje bewogen is. Het was nacht en het statief nam ik niet mee, so don't judge me to hard haha! Ik was in ieder geval heel blij, dat die gozers en dat meisje voor mij wilde poseren ^^!

Er waren ook nog winkeltjes waar ze allemaal dingen verkochten zoals dit :
Slayer, ACDC, Greenday, The Beatles, Nirvana, Misfits.jpg
Michael Jackson, Bob Marley, Lady Antebellum, Bon Jovi, The Beatles, Sepultura.jpg
Hahaha, iemand fan van Misfits, Slayer, Greenday, ACDC, The Beatles, Metalica, Nirvana, Bob Marley, Michael Jackson, Lady Amtebellum, Sepultura, Bon Jovi of wat er ook allemaal hangt ^^?? Keuze genoeg lijkt me =P!
Mastrubate.jpg
Hahaha, mischien is dit nog wel de beste XD!

Hier nog twee filmpje's van de straat ^^.
En mijn zusje zat weer te zeuren, want zij vond het eerst niet leuk haha. Later wel hoor ^^.
Straat.jpg
Verder hadden we, bij een grill restaurant nog live muziek (een beetje rock achtig ofzo ^^) :

Nog even een paar dingetjes die ik gekocht heb ^^ :
Cute!.jpg
my armband.jpg
Het Aries armbandje, heb ik niet bij de strip gekocht, maar bij het pleintje in Albufeira, dichtbij het strand.

Aan het einde kwamen we terug in onze kamer en toen bedacht ik mij eens even, hoe goed het is om te laten zien hoe een echte tiener kamer er nou uitziet ^^!

Dit was before :
Slaapkamer.jpg
En dit is after =D :
after haha xD.jpg
Veel beter toch ^^! Ik voel me gelijk weer thuis haha xD!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's! Alleen die kakkerlak, bah! Haha.
    Die sleutelhanger met die poppetjes of bijtjes wat het zijn? Super cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten