Blog Award!


Aw I'm so happy <3! Ik ben zojuist getagd door ingebambi =D! Ik vind ben er echt heel blij mee, want het is gewoon een leuk gevoel als je gekozen wordt voor een award <3!
De regels:
- Bedank en link de gene die jou heeft genomineerd
- Schrijf 7 random dingen over jezelf
- Verspreid de liefde naar 15 andere bloggers.
Dus sowieso heel, heel erg bedankt ingebambi ! Al denk ik, dat je wel weet, dat ik heel blij ben met deze tag ^^!
7 random dingen over mezelf :
1. Ik heb ongeloofelijk veel angsten! Spinnen, paarden, honden, bijen, wespen (alle insecten zowat), alles wat onder water leeft, naalden, hoogtes, alleen zijn, haha moet ik verdergaan. Ik ben echt een angsthaas xD!
   
2. Ik ben helemaal weg van Bill Kaulitz! Haha, echt waar <3! Het maakt niet uit wat hij met zijn haar doet, ik blijf deze verslaving maar hebben! Soms wel vervelend, maar ik kan er niks aan doen <3.
3. Ik ben goed in seksistische grappen. Haha heb ik niet van mijzelf hoor, ik krijg dat altijd te horen. Mensen vinden, dat blijkbaar wel leuk xD. Ik ben maagd en daarom vinden mensen het juist zo leuk, dat ik zulke grappen maak. Haha, ik vind het wel een raar compliment hoor xD!!!
4. Ik ben heel gauw onzeker over mezelf en heel erg verlegen!
 
5. Ik ben, volgens mijn zusje heel eerlijk. Ze vind mij soms zelfs te eerlijk en begrijpt niet dat ik sommige dingen gewoon durf te zeggen. Tja, ik heb altijd zoiets van, als ik iets niet zeg veranderd het niks. Als ik eerlijk ben, dan hoef ik tenminste nergens omheen te draaien.
6. Ik eet heel graag (popcorn kan ik dus echt niet delen haha) . Het liefst zo veel mogelijk, maar ik word niet dikker! Ben alleen wel bang, dat het heel ongezond is, want al dat vette eten kan mij natuurlijk hartklachten gaan geven als ik later ouder ben.
 
7. Als het om fotografie gaat, ben ik net zo'n Aziatisch persoon Haha, je weet wel zo een, die echt overal foto's van maakt. Ik ben echt verlaafd aan mijn hobby.
Haha, ik hoop dat mensen het leuk vonden ^^! Weten jullie ook weeer wat meer over mij =P. Haha, oké misschien zelfs te veel, maar dat maakt niet uit. Het is gewoon hoe ik ben =P! Nu ga ik de tag doorgeven <3! En omdat er een bepaald aantal gekozen hoort te worden, houd ik me maar aan die regels. So here we go :

1. Marit
2.Judith
3.Cynthia
4.Amy-Denise
5.Lisette
6.Renate
7.Chantal
8.Melissa
9.Amber
10. Esmée
11.Jessy
12.Lonneke
13.Rixt
14. Liselotte
15. Shirley

Pff, wat veel xD! Ik ben benieud naar jullie random stuff ^^!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Yeaaa, congratz! :D Hey, dat van Bill dat wist ik! :D Haha, omg, voel mij even een nerd. Beter te eerlijk, dan liegen toch! Haha, Aziaat :") Je maakt wel hele mooie foto's. :) Bedankt voor de award!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi leuke dingetjes over jezelf!
    En erg bedankt voor de award! Ik heb hem laatst ook al gemaakt dus als je het niet erg vind doe ik dat deze keer niet.. maar heel erg bedankt ♥♥

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke award! Yeah lief dat je deze award aan mij door geeft <3. ( ik heb ook een award aan jou door gegeven op me blog ^^ )
    Btw: Je vroeg wat de ' da ' is. Dat is gewoon een drogist ;p.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo iets meer over iemand anders te weten te komen! En thanx for the tag!!
    En wat betreft de fotografie.... ik ben dezelfde chinees... maak ook overal foto's van! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten