Big Review : Essence multi dimension xxxl shine nail polish/Essence, colour and go, quick drying nail polish en NAIL POLISH Longlasting, Miss Helen!

review.jpg
Ik heb zo lang geen reviews meer geschreven over nagellak (vind ik zelf), dat ik besloten heb er een hele grote review van te maken ^^!

In ieder geval, ik had er niet echt tijd voor de laatste tijd en het is nog best lastig om een leuke foto te maken van een hand met nagellak erop. Want ik wil de foto het liefst zo scherp mogelijk op de foto. Alleen ben ik nog geen wonder met nagellak foto's =P.

Anyways, de zomer is gone en de dagen worden grijs! Hoogtijd dus om wat kleur in Nederland te brengen haha ^^! Van het gele lakje, heb ik al is een review gegeven. Die was van S-HE stylezone. Dus nu geef ik een review over de andere vier nagellakjes.

nailss.jpg

1. Essence Multi dimension xxxl shine polish, 73 Replay.

Mijn eerste review gaat over het "groenige" kleurtje op mijn duim. Het lakje dekt persoonlijk niet zo heel goed, maar als het af is heb je een heel mooi kleurtje! Het lakje bevat 8 ml. En drogen duurt niet zo heel lang. Ik vind de flesjes persoonlijk mooier, dan die van de Essence Colour en Go collectie <3.

2. Essence Multi dimension xxxl shine polish, 74 Fall For Me.

Dat zelfde wat ik hierboven schreef, geldt ook voor het lichtblauwe lakje op mijn wijsvinger. Ik ben weg van de kleuren, maar je moet er wel extra over lakken. Het lakje bevat ook 8 ml.

3. Essence, Colour & Go, quick drying nail polish, 46 Wake Up!

Mooie kleur oranje (zie ringvinger)! Deze dekt dan weer wel goed. Hahaha met Essence weet je het blijkbaar nooit! Het flesje bevat 5 ml en droogt in principe wel goed.

4. NAIL POLISH, Longlasting, Miss Helen (nummer 146).

Het beste voor het laatste eerlijk gezegd! Ik heb dit lakje al een tijdje in huis en het blijft zeker goed zitten. De kleur is mooi rood <3! En helemaal perfect, dit lakje dekt in een keer! Dat scheelt lekker veel irritaties toch ^^?!  Verder staat er Hema op het flesje, dus ik neem aan dat je het lakje daar kan kopen haha.

Ps. ik heb zoals je ziet de foto's bewerkt, maar dan wel op een manier, dat de nagellak zelf niet bewerkt is. De enige bewerkingen die ik heb toegevoegd zijn wat sterretjes en de randen eromheen. Dus je word niet misleid ofzo ^^! En op de foto, zie je bij de gele nagellak nog iets zwartigs. Dat is nog van mijn zwarte nagellak over gebleven, dus excuses. Ik kreeg het er maar niet af xD!

What do you think about this nail polish <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts