The Beach =].

Kipje piri piri.jpg
Ik wilde toch nog mijn Portugal blogs afmaken, dus hier komt er weer is een hoor ^^! In de nacht hebben we weer bij de "Express" gegeten. Dat restaurant vonden wij persoonlijk het bezoeken voor de 2e keer wel waard! Dit keer nam ik ook de Portugese Piri Piri ^^! Echt super <3!
Hotel.jpg
We zijn ook nog langs een hotel geweest. We hebben daar buiten ook nog foto's gemaakt met ons viertjes (mijn ouders, zusje en ik). Maar ja, ik vond het hotel ook mooi, dus ik heb daar ook nog een foto van ^^!
beach in the dark.jpg
In de avond zijn we naar het strand gegaan <3! Hoge golven daar trouwens! Echt heel anders dan we in Nederland gewend zijn!
beacht by night.jpg
Zwemmen zou al moeilijk zijn met de hoge golven, maar mocht je het doen, kijk wel even uit voor de vissers. Er zijn er niet heel veel, maar ze zitten er wel =P!
strand.jpg
Zoals je ziet, zitten er in deze foto's al meer scherpte dan in de vorige ^^. Het gaat dus al beter <3! Het strand van Portugal is trouwens een leuk strand, alleen wel veel schelpen!
Me and Channah.jpg
Hahaha, moest ik van mijn moeder gympen aan, maar dit keer pakte dat fout uit trouwens. Onder onze wandeling kwam er een hoge golf en die kwam best wel ver, dus heel mijn gympen gelijk onder water xD. Had ik nou maar wat leukers aangetrokken. Bijvoorbeeld slippers, want dan liep ik niet met van die natte schoenen naar ons appartement terug!
awesome!.jpg
Zoals ik al zei, heeft het strand veel schelpen. Het mooie was, dat ik met mijn familie op een stuk liep waar het sowieso al rustiger was. Veel schelpen daar zijn mega groot en vaak nog heel ook. Heel leuk om die te zoeken <3! Ik heb nog nooit zulke schelpen in het echt gezien! En nu heb ik ze lekker in mijn kamer ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten