Baroeg Open Air 2011!

Op 24 september ben ik met wat mensen naar Baroeg Open Air gegaan. Dat is een rock/metal achtig festival. Op de foto staan trouwens niet alle mensen er ontbreken nog wel wat haha.

Er waren optredens van Korpiklaani, The Gathering, Sinister, Born From Pain, Vanderbuyst, Mark Foggo's Skasters, Skul Fist en Candybar Planet. Haha, ik kan me voorstellen dat je de namen niet herkent hoor. Ik denk, dat je echt in die muziek stijl moet zitten om dit soort bands te kennen. Nou luister ik haast geen metal. Oké wel dingen als Bullet For My Valentine, maar ik ben er niet echt elke dag mee in aanraking.

Hoe dan ook, het ging mij er vooral om, om mijn vrienden te zien (en mijn neef Ruud). Gewoon lekker gezellig ^^!

Het Zuiderpark was best wel druk, veel "aparte" mensen. Dan bedoel ik mensen met een andere stijl dan je normaal ziet. Bijvoorbeeld mensen met blauw of roze haar, of zelfs alle kleuren. Best wel leuk om te zien ^^!

Hier nog een foto van Nina (door haar hadden we toch nog wat foto's kunnen maken, want ik had geen camera bij =P) :
nina.jpg
Iedereen zat op op het gras of was in zo'n tent naar de concerten aan het luisteren. Haha, sommige gingen los xD! De sfeer was leuk en het zonnetje scheen lekker <3! Ik ben natuurlijk nog naar de MacDonald geweest =P! En voor de rest heb ik het gewoon erg naar mijn zin gehad =].

Ben jij er ook geweest of wilde je er graag heen ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dankje voor je reactie <3 Ik snap dat je gelijk zin krijgt om te shoppen hahah dat heb ik ook altijd als ik iets zie op een blog ofseu xD!

    Ik ken het festival niet eens, en de namen vn de bands al helemaal niet ;o! Maar mooi dat je het naar je zin had! Ik denk niet dat het mijn ding is, dus ik denk niet dat ik er heen zou gaan ;p.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Ziet er gezellig uit met zijn alle. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er echt gezelig uit :) liefs xxsofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit, ben zelf gek op festivals.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten