B1A4 - Beautiful Target.


Omg ik heb echt zo'n leuke groep gevonden <3! Ik ben weg van it nummer =P. En die zanger, die als eerste in beeld komt met zijn gele vestje (en hij komt ook, daarvoor nog in zijn witte t-shirt) is best wel leuk haha. Als je zin hebt in een leuk, vrolijk nummer, moet je dit zeker even luisteren. Het nummer is van B1A4 en heet "Beautiful Target".

Enjoy <3!


Het is toch een leuk nummer of niet ^^?!

B1A4 is  een groep van vijf jongens, die bestaan uit Jinyoung (leader), Baro, Gongchan, Sandeul, en CNU (Shin Woo). Mocht je de naam apart vinden, een van de jongens heeft bloedgroep B (vandaar B1) en de andere vier hebben bloedgroep B (vandaar A4). Haha, wat heb je dan ?? Inderdaad : B1A4! Verder is het een vrij nieuwe muziek groep ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha, vind ze wel grappig, maar het is niets voor mij ^^
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha grappig! Die foto van hun vind ik vooral erg leuk (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat grappig. ;p

    ik wou ook even vertellen dat mijn blog is verplaatst, het is nu niet meer http://xchantall.blogspot.com maar http://withlovechantal.blogspot.com

    de reden daarvoor staat op mijn blog ;d

    with love, Chantal. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je reactie!
    Nee snap ik dat het je niet uit maakt, want mij boeit het ook niet ^^!

    Uhm daar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite mee! Maar maybe hebben we ook andere kleding smaak xD? Dus dat het drm wat makkelijker voor mij is dn voor jou =D?
    Ik heb serieus 3 paar bruine uggs hahaha!
    Roze/paarse uggs? OH GOSH! wie wilt dat nou xD?
    Ze zijn idd leuk!

    En leuk liedje =D!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten