Albufeira foto's + Grazia en Look magazine!

view2.jpg
We waren natuurlijk niet elke dag op pad. Dat zouden we niet volhouden, want het neemt toch veel energie af. Soms gingen we gewoon lekker bij het zwembad liggen of naar het strand enz. Ik heb hier in ieder geval nog een paar foto's ^^!
View.jpg
kittie.jpg
Haha, later in de avond zagen we bij de grote trap, die ons naar het centrum leid weer de katten. Die zitten daar altijd. Ik vind ze zo mooi <3! Ze doen me denken aan Halloween katjes <3!

Verder heb ik nog twee tijdschriften gekocht : Grazia en Look. De Look is trouwens echt mijn favoriet nu <3! Echt een heel leuk blad om te lezen (wel in het Engels).
grazialook.jpg

 Look :
Miranda Kerr.jpg
Miranda Kerr (kan ik nog erger jaloers op iemand zijn?!)
london fashion week.jpg
Awesome foto van de London Fashion Week! Ik vind, dat roze haar echt stoer!
queen.jpg
Fashion van de koningin van Engeland enz ^^.

Grazia :

norway.jpg
De nabestaanden en slachtoffers die in Noorwegen de horror hebben meegemaakt. Zo zielig trouwens <3! Ik vond het echt rot en snap nog steeds niet hoe mensen zoiets kunnen doen.
fashion.jpg
Make-up aanraders!
gossip girl.jpg
Een heel verhaal over de Gossip Girl, die een meningsverschil heeft met haar moeder. Haha, laat ik het maar zo schrijven xD.
Amy Winehouse.jpg
Amy Winehouse. Daar werd, denk ik wel het meeste over verteld.

Nou, nu heb je in ieder geval gezien waar het ongeveer over ging ^^! Ik vond het super om ze door te lezen. Jammer dat ik niet weet of ik een abonnement kan nemen op zo'n blad uit Engeland <3.

Ps. ik had het nogal druk met toetsen, dus vandaar dat het misschien even een beetje stil was =P. Sorry in ieder geval <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie foto's weer! Yea, magazinnnnneeesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je ^^ ik ben ook verslaafd aan magazines haha =)
    zullen we elkaar gaan volgen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw dank je ^^ Ik ga je volgen met bloglovin ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten