9/11

nevver:

I’ve seen too much
Haii, vandaag is het alweer tien jaar geleden! Je zal je vast nog wel (of in ieder geval een beetje) nog herinneren, dat je thuis kwam (of al was) en je ineens de Twin Towers op TV zag. En dat er helaas een aanslag op gepleegd was.

Het was niet echt leuk, om zoiets te zien op TV. Ik snap echt niet waarom mensen, zoiets in hun hoofd halen (een aanslag plegen).

Ik wilde nog even een Rest In Peace
(Ja, ik weet niet echt hoe ik het anders kan zeggen, dan rest in peace, dus vergeef me als het raar klinkt <3)
 doen voor de slachtoffers, omdat ik het zielig vind voor alle mensen, die daardoor zijn overleden <3!

Ik doe dit, om er nog even bij stil te staan <3! Dat vind ik toch belangrijk!

Weet je er zelf nog, hoe jouw dag eruit zag toen het gebeurde?? Of kende je misschien mensen, die daar waren ??

R.I.P slachtoffers van de Twin Towers <3!!!

xxx Katy <3!

Reacties

  1. Jep.. ik weet nog dat ik met m'n moeder was gaan winkelen. Toen we in de auto stapte om naar huis te gaan, hoorde we op de radio dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen. In eerste instantie dachten we dat het een ongeluk was, totdat we thuis de tv aanzette...
    Verschrikkelijk nieuws was dat, en al helemaal de beelden op tv! Ook echt raar dat het al 10 jaar geleden is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het enige wat ik er nog van weet is dat er niks leuks meer op tv was haha! ( ik was nog maar 8)

    Over die schoenen; nee ik vind ze niet te hoog; ze lopen echt super! Maarja loop bijna altijd op hakken, haha;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yea, it's kinda sad. Het moment dat het gebeurde was ik op school, althans, ik had die dag school, iedereen had het erover. Ik weet nog wel dat een klasgenoot zijn vader daar werkte, of had gewerkt. Het lijkt mij heel raar omdat dan zo terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten