Zoutelande met mijn familie!

0f60f19672639_large
Omg, alweer een late post! Maar ik ben erg aan het genieten van mijn zomervakantie en ik denk jullie ook ^^. Of in ieder geval de meeste van jullie. We gingen vandaag weer is naar Zoutelande. Toen ik het weer zag was het eerst erg bewolkt, maar dat viel gelukkig later wel mee. Ik heb zelfs kunnen zonnen :sun:!

Dit keer was ik er niet alleen met mijn ouders en mijn zusje, maar ook nog is met mijn oom, tante, neefje en nichtje ^^! Het was wel weer is gezellig om hun te zien <3!

Wat helemaal leuk was voor mij : Ik durfde het water in! Ik durf echt niet ver in het water, omdat ik altijd bang ben voor alles wat er in het water leeft! Maar ik ben toch maar gegaan, want er was een meisje van misschien wel 5 jaar, die mij ging vertellen dat het niet eng was xD! Ik dacht misschien moet ik toch maar is het water in, want zij durft zelfs meer dan mij!
Tuurlijk hebben we ook lekker gegeten! Op het strand sowieso een ijsje :icecream:. Later in de avond zijn we weer naar De Zeeuwse Riveira gegaan. Het was daar echt heel erg druk, dus zeker respect voor de serveersters daar! Ze waren met heel weinig personeel en het was zo druk, dat het gewoon niet meer bij te houden was. Ik heriner mij nog mijn stage bij de DelĂ­france toen het druk was. Dat was echt niet leuk meer! Dan moet je echt onder een hoog tempo werken, wat best wel moeilijk is.

Wij hebben geloof ik een uur moeten wachten op ons eten, maar het was wel lekker <3! Later zijn mijn zusje en ik nog over het strand wezen wandelen en daarna naar huis gegaan om lekker te douche <3!

Ik heb vandaag de foto's binnen (dankzij mijn oom zijn er toch foto's gemaakt en ik heb er daarvan een uitgekozen ^^) :
strand Zoutelande.jpg
De bovenste foto is niet van mijzelf trouwens. Dus de eerste, maar ik moest effe een foto doen tot ik uiteindelijk mijn eigen foto's via e-mail binnen kreeg.
Ik wens jullie een goede nachtrust en mochten jullie dit pas morgen lezen; Goedemorgen haha ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk (:
    Woon je toevallig ook in Zeeland, of was je er gewoon een dagje?

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten