School! Wat is jouw vak en wat totaal niet??

Tumblr_lmvduvnqor1qkv4v6o1_500_large
Jaja, veel leren, huiswerk maken, slapen in de lessen, toetsen, blaadjes doorgeven in de les, je vrienden weer zien, drama's en leuke momenten meemaken enz. We kennen het allemaal wel neem ik aan. Voor de een is school vervelend en voor de ander is het niet zo'n probleem. Er zijn zelfs mensen die niet eens de kans krijgen om naar school te gaan!

Hoe dan ook, ik heb ervoor gekozen om door te leren. Ik zal vanaf morgen officieel in klas 4HA zitten. Daar ga ik de havo doen in een klas waar ik eigenlijk niemand ken! Gelukkig heb ik morgen alleen maar de jaaropening =]!

Ik zie gelukkig wel een paar vrienden op school. Dus dat is, dan wel een van de leuke dingen. Maar ik ben van plan school te gebruiken voor mijn blog ^^! Namelijk op een hele leuke manier. Aangezien scholieren.nl mijn huiswerk en werkstukken niet kan uploaden..post ik het lekker hier <3! Natuurlijk is overkopiëren het domste wat je kan doen, maar een beetje inspiratie kan geen kwaad (of verander gewoon wat zinnen haha). Ik vind het zonde als goede werkstukken van mij zomaar verdwijnen, dus gebruik ik het voor het goede haha.

Anyways, ik krijg dit jaar te maken met exo uren ?? Geen idee wat het inhoud! En ik krijg een nieuw vak : Kunst Algemeen. Het klinkt voor mij nu al ingewikkeld!Cu08fbei80lw2tbfk8sg71e11qoqr67u_large
Hoe dan ook ; Wat is jullie lievelingsvak (ik weet het, moeilijke vraag!) en wat is het vak dat je het liefste in de prullenbak zou gooien??!!

Lievelingsvak ;van mij is denk ik Frans. En het vak waar ik echt helemaal niks van wil weten is Lichamelijke Opvoeding, oftewel sport!

Ik ben tiener, dus ik ben graag lui <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Owwh ik haat frans!
    ik denk dat dat komt omdat ik een kut klas had met frans haha
    ook hou ik totaal niet met gym omdat onze klas te fanatiek was
    mijn lievelings vak is denk ik dan maatschappijleer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten