Rotterdam - Faro

Rotterdam The Hague Airport.jpg
Eindelijk een familievakantie, in plaats van eerst alleen met me pa. Want zoals jullie misschien wel weten, was ik vanwege het behalen van mijn diploma, met mijn vader naar Barcelona (Spanje) gegaan. Maar ik denk, dat het met het hele gezin toch wat gezelliger is. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ^^??

Het weer was super! Het vliegtuig had vertraging, maar dat maakte niks uit. We konden tenminste nog van de zon buiten genieten en op het panorama dak kijken naar de vliegtuigen. Ik weet niet waarom, maar ik kijk graag naar vliegtuigen haha ^^.

Me moeder zou trouwens stoppen met roken, maar die dag zat ze toch weer aan de sigaret (familie drama xD!). En ik heb nog een foto van mijn zusje gemaakt met behulp van de zon en een plant. Ik vind het in ieder geval een leuke foto ;
My Beautiful Little Sister.jpg
Feitje over Rotterdam The Hague Airport : Het is er lekker rustig! En ook niet zo heel groot.
Rotterdam The Hague Airport. .jpg
Destination Faro.jpg
Verder wordt er veel met Transavia gevlogen en daarom, dus ook dit reisje met ons oude vertrouwde vliegtuig ^^! De vlucht verliep gelukkig heel goed en het was om eerlijk te zijn de mooiste vlucht, die ik ooit gehad heb!
Uitzicht vanuit het vliegtuig.jpg
Het uitzicht was super. En het zag er niet alleen uit zoals op de foto hierboven. Het werd in de avond nog mooier! We kregen Portugal in de nacht te zien met duizenden lichtjes. Het gaf eerlijk gezegd een beetje een kerstgevoel. Ik kon daar helaas geen foto'van maken, maar als ik het zou moeten vergelijken, dan zou ik het met deze foto doen ;
29390319_iq6tdkg0_c_large
Alleen dan was het bij onze vlucht natuurlijk niet een uitzicht van heel Europa. Bij ons waren alle lichtjes veel duidelijker en groter. Het was een prachtig gezicht <3!
Transavia.jpg
Dat had Transavia toch maar mooi gedaan vond ik ^^!

Het vliegveld van Aeroporto Faro is veel groter en drukker! Maar wel leuk om er te lopen hoor. Wat me wel opviel bij het wachten op de koffers is, dat de koffers gewoon heel hard op elkaar gegooid worden. Faro Airport.jpg
Ik vond het ijs werk wel leuk om te zien ^^. Als je heel goed kijkt, zie je, dat het groene bolletje gemaakt is van allemaal kleine groene (plastic) peertjes, de rooie van aarbeien enz.
Later gingen we naar buiten (op zoek naar onze bus).

xx Katy ^^!

Ben je zelf ooit bij Rotterdam The Hague Airport geweest of Aeroporte Faro ?? Of heb je wel eens net als mij een mooie vlucht gehad ??

Reacties

  1. Echte topvakantie, je hebt er een mooi blog van gemaakt =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een leuke vakantie! :)

    PS. Vandaag is het de laatste dag dat je mee kan doen aan mijn winactie's! http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten